Jump to content

[Løst] Manglende felt ved "Add / Update a language"


Webicon

Recommended Posts

Prøver at installere dansk, og jeg kunne læse mig frem til at den manuelle download / opload / installering af .gzip filer var fortid, og nu skete det hele automatisk.

 

Altså, igennem Tools > Translations > "Add / Update a language".

 

Jeg synes dog at jeg mangler en drop-down menu samt en knap?

 

Se det vedhæftede billede. Ved ikke hvad der er gået galt.

 

Alternativt: Nogle der har et link til den nyeste da.gzip fil så jeg kan gøre det manuelt?

 

*EDIT*

 

Køre Prestashop 1.4.7.3, og det eneste jeg har ændret efter installation, er at der er blevet installeret et template.

post-342872-0-61375200-1335177226_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke installeret den allernyeste version, men det kunne jo se ud til, at der er en fejl i seneste version. Min sprogfil er vist for gammel til at du kan bruge den, men jeg vil tro, at Kjeld kan hjælpe.

 

Dog vil jeg råde dig til at tjekke shoppen godt og grundigt igennem for bugs, inden du kaster du ud i for meget opsætning - det er jo spildt, hvis der evt. er mange fejl i denne version.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke installeret den allernyeste version, men det kunne jo se ud til, at der er en fejl i seneste version. Min sprogfil er vist for gammel til at du kan bruge den, men jeg vil tro, at Kjeld kan hjælpe.

 

Dog vil jeg råde dig til at tjekke shoppen godt og grundigt igennem for bugs, inden du kaster du ud i for meget opsætning - det er jo spildt, hvis der evt. er mange fejl i denne version.

 

Tak for dit svar. Kunne være en bug, men så håber jeg at der er en workaround. Venter på den berømte "Kjeld".. Håber han kan kaste lys over sagen.

Link to comment
Share on other sites

Så checker jeg lige backend'en idag, og nu er knappen så kommet tilbage. Skægt... men nu virker det. Ved ikke om jeg vil kalde det løst, men sætter det på alligevel.

 

*EDIT*

 

Okay, nyt problem! Kan vælge "danish" og trykke "add".. men der kommer ingen data. Systemet tilføjet sproget, men der er ingen oversættelse med, ikke engang et flag. Det samme sker når jeg vælger Svensk?

 

*EDIT EDIT*

 

Fandt løsningen på sidstenævnte efter en lille søgning. Tak!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...