Jump to content

Categorie fotos weg na update


bkruger

Recommended Posts

Van welke Prestashop versie heb je geupdate naar welke nieuwe versie?

 

Als ik de html code op je website bekijk, dan zie ik wel een link naar categoriefoto's maar die links zijn incompleet: het eerste deel van de URL ontbreekt. Ik vermoed dat je theme niet helemaal compatibel is met de nieuwe Prestashop versie.

Je zou even tijdelijk de standaard theme kunnen aanzetten en dan kijken of je wel de foto's ziet.

Link to comment
Share on other sites

Ik ben volgens mij de mist ingegaan met de themes. Ik had namelijk de standaard destijds aangepast, kleuren, stylesheets etc.

Na de update van 1.3 naar 1.4 had ik de complete site weer in de staat van het originele prestashop theme (met die iPhones etc.).

 

Nu heb ik dit wederom gedaan, echter minder uitgebreid dan de vorige keer, ik had toen alle knoppen voorzien van achtergrond. Ik heb nu weer tijd in de layout gestoken om het enigszins naar wens van mijn vrouw te maken maar het kan toch niet de bedoeling zijn dat na elke update je hele site terug bij af is.

 

Hoe kan ik dat aanpassen eigenlijk?

 

IK heb volgens mij via ftp te veel verwijderd, omdat ik dacht dat dit bij de vorige layout hoorde.

Link to comment
Share on other sites

De verschillen tussen Prestashop 1.3 en 1.4 zijn vrij groot. Dus vaak zijn themes die gemaakt of aangepast zijn voor PS 1.3 niet compatibel met PS 1.4. Dan kan je of proberen om een bestaande 1.3 theme compatibel te maken of opnieuw de aanpassingen doorvoeren in de standaard 1.4 theme. Dat laatste doe je blijkbaar nu en is ook wel het beste.

 

Ik weet uiteraard niet precies wat je allemaal via FTP verwijderd hebt, dus hopelijk is je probleem niet daardoor veroorzaakt...

 

Heb je soms al aanpassingen gedaan in product-list.tpl in je theme folder? Zo ja, dan kan je tijdelijk de originele file terugzetten (van de PS 1.4 theme) en dan kijken of je wel afbeeldingen ziet.

Vergeet niet om "Force compile" tijdelijk aan te zetten en page refresh te doen om veranderingen in .tpl files te zien!

Link to comment
Share on other sites

Ik heb bij Htaccess generator alles aangevinkt en een nieuw ".htaccess" bestand gegenereerd.

De foto's zijn weer terug en de sitemap link (mijn andere topic) werkt ook weer, probleem opgelost.

 

Bedankt voor de reacties!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...