Jump to content

Bankoverførsels modul


VickyK

Recommended Posts

Hej

 

Blandt mine moduler i Prestashop version 1.3, er der et bankoverførsels modul. Nu har jeg hjulpet en veninde med at installere en shop til hende, men det er den nye version 1.4.

 

Der er ikke det modul med bankoverførsel og det er nemlig en betalingsmåde, hun gerne vil gøre brug af.

 

Er der nogen der kan hjælpe os med at finde et gratis modul vi kan installere?

 

På forhånd tak,

Vicky.

Link to comment
Share on other sites

Hej Kjeld

 

Jeg har søgt på både bankwire og bankoverførsel i moduler. Der kommer lidt frem ved søgning på bankwire, men det koster penge og det hele står på engelsk osv.

- Vi vil gerne have det på dansk og som modulet er i mit backoffice - se billeder....

 

 

Presta13.jpg

 

 

Presta14.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ok, jeg har fået overført de resterende filer fra det downloadede Prestashop materiale og overført det til ftp'en. Det virker som det skal - så det er jo alletiders.

 

Tilgengæld er der kommet andre ting til der driller!

- Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg får hendes PayPal til at fungere. Jeg har skrevet mailen den skal overfører til, men selve den del med at "forbinde" hendes PayPal konto med hendes webshop - Det aner jeg simpelthen ikke?

 

Dertil kan jeg ikke pga min manglende viden/erfaring med Prestashop version 1.4, finde ud af at få et modul med "tilbud" og et med "Kurv" til at lægge på frontoffice delen af hendes webshop....

 

Er der nogen der kan hjælpe os med det?

 

På forhånd tak,

Vicky og Betina

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...