Jump to content

[solved]Prestashop 1.4.7.2 en nu doet Sisow het niet meer. Sisow error: -7


Recommended Posts

Zoals titel al aangeeft heb ik vanavond geupdatet naar 1.4.7.2. Alles leek goed te zijn totdat iemand een mailtje stuurde dat ze Sisow error: -7 kregen met iDEAL.

 

Ik heb de modules al een keer verwijdert en helemaal opnieuw geinstalleerd maar dit heeft niet gewerkt.

 

Wat zou dit kunnen zijn?

Link to comment
Share on other sites

Maar dit heeft denk ik niks te maken met mijn probleem....Sisow heeft bij zichzelf getest met Prestashop 1.4.7.2 en hun module en biuj hen werkt het gewoon. Er is dus iets niet goed bij mij. Ze zijn dit op dit moment bij mij aan het nakijken.

 

Hopelijk vinden ze het snel want heb nu geen iDEAL op site dus :(

Link to comment
Share on other sites

Maar dit heeft denk ik niks te maken met mijn probleem....

 

Je vroeg om " Waar kan ik de veranderingen zien ? "

 

dan weet je nu in elk geval dat het waarschijnlijk niet door update komt, al is het wel erna onstaan ?!

Link to comment
Share on other sites

Alles werkt weer zoals het zou moeten werken. iDEAL werkt weer, Paypal ook weer want die deed het ook niet kregen we van een klant te horen.

 

Ook konden de aantallen niet aangepast worden in het winkelmandje en dat werkt ook weer.

 

Dus niet upgraden naar 1.4.7.2 maar gelijk naar 3!

Link to comment
Share on other sites

Sisow heeft niks aangepast. Het lag aan het ssl. Bij 1472 kon je wel zonder ssl iets doen en niet met ssl. 1473 kan ook weer met ssl. In de changelog stond er ook iets in over ssl.

 

[-] FO : #PSCFI-5133 : Fixed a problem linked to ssl. Used Tools::usingSecureMode() for the treatment

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...