Jump to content

[Solved] Attributen en fabrikanten


Recommended Posts

Ik ben momenteel bezig met het toevoegen van producten aan mijn webshop. Wat overigens behoorlijk veel tijd kost merk ik al wel.

 

Ik was net bezig met het aanmaken van nieuwe attributen en ging vervolgens naar een product om ze eraan toe te voegen. Vervolgens zag ik ze er niet tussen staan dus ik ga terug naar Attributes and groups en daar staan ze ook niet tussen terwijl ze succesvol aangemaakt waren volgens de back office. Er zijn momenteel wel al 22 attributen aangemaakt die ook echt zijn toegevoegd.

 

Vervolgens zie ik op de webshop dat een product nog niet bij een fabrikant gevoegd was. Dat wilde ik ook nog even aanpassen want de fabrikant was al aangemaakt. Kwestie van even selecteren en opslaan. Maar de fabrikant staat ineens niet tussen de lijst terwijl die wel is aangemaakt.

 

Weet iemand wat er aan de hand is? Ik heb slechts 6 producten aangemaakt en 6 fabrikanten.

 

Edit:

Soms krijg je een ingeving nadat je een vraag hebt gesteld. Het probleem ontstond namelijk na het invoeren van een fabrikant dus daar moest ik gaan zoeken bedacht ik me. In de HTML van de beschrijving was een HTML code niet afgesloten. Code afgesloten en alles werkt weer.

Edited by Catweezel (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Mooi dat je het zelf hebt weten op te lossen.

Zou je nog [solved] voor je topictitel willen zetten? Dit doe je door je eerste post te editten (gebruik hierbij de Full editor) en dan de titel aan te passen. Alvast bedankt.

 

EDIT:

Nog geen actie ondernomen door topicstarter dus heb ik zelf maar de titel aangepast. Graag de volgende keer wel even zelf de topictitel aanpassen, dat houdt het forum overzichtelijk.

Edited by AKJV (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...