Jump to content

[TILBUD UDLØBET] Meebox.net har billige priser på webhoteller i anledning af fødselsdag!


Prestawise

Recommended Posts

Hvis du står og mangler et super (nok danmarks bedste og billigste?) webhotel, så har Meebox.net super priser på deres produkter idag pga. de fylder 2 år!

 

Det gælder også eksisterende kunder - har personligt købt prohotel for 1 år til knap 700 kr.

 

 

SKYND JER! :)

 

 

/Napz

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

-Trukket tilbage. Fandt ud af jeg havde en utrolig inkompetent kunde/vens ven, som ikke fortalte mig om hans sikkerhedsopdateringer og installationer(sagde direkte "nejnej" det er ikke noget nyt), ikke ville tro på "webalizer" ikke høre hjemme i en prestashop mappe(modlogan var vist heller ikke noget der skulle være der), og havde de nogen funktion kunne de erstattes af google analytics som han var på. Det skulle ikke tage 45-60 min. at uploade en mellem webshop via FTP.....ikke med så hurtig en forbindelse i hvert fald, men manden ville ikke lytte.

Jeg blev hyret til at flytte hans webhotel, fordi hans hjemmeside ikke var hurtig nok, men han ville ikke høre på at webhotelet ikke var problemet. Selv efter surftown havde sagt det samme. Han var nok lidt for stolt over sin kreation....eller var ude på at svine mine.

Jeg er lidt ked af mine udtalelser, og kan delvis godt sætte mig ind i folk syntes det er for meget. Jeg vil stadig ikke anbefale meebox, men vil heller ikke snakke imod det, da jeg ikke tror min oplevelse har været lig med alles og Patrick lyder som en gut der alligevel brænder for sin sag.

 

P.S Syntes dog stadig affiliate på forums er lidt over stregen;)

Edited by NBBO (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

-Trukket tilbage. Fandt ud af jeg havde en utrolig inkompetent kunde/vens ven, som ikke fortalte mig om hans sikkerhedsopdateringer og installationer, ikke ville tro på "webalizer" ikke høre hjemme i en prestashop mappe(modlogan var vist heller ikke noget der skulle være der), og havde de nogen funktion kunne de helt sikkert erstattes af google analytics som han var på. Det skulle ikke tage 45-60 min. at uploade en mellem webshop via FTP.....ikke med så hurtig en forbindelse i hvert fald, men manden ville ikke lytte.

Jeg blev hyret til at flytte hans webhotel, fordi hans hjemmeside ikke var hurtig nok, men han ville ikke høre på at webhotelet ikke var problemet. Selv efter surftown havde sagt det samme. Han var nok lidt for stolt over sin kreation....eller var ude på at svine mine.

Jeg er lidt ked af mine udtalelser, og kan delvis godt sætte mig ind i folk syntes det er for meget. Jeg vil stadig ikke anbefale meebox, men vil heller ikke snakke imod det, da jeg ikke tror min oplevelse har været lig med alles og Patrick lyder som en gut der alligevel brænder for sin sag.

Edited by NBBO (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

-Trukket tilbage. Fandt ud af jeg havde en utrolig inkompetent kunde/vens ven, som ikke fortalte mig om hans sikkerhedsopdateringer og installationer, ikke ville tro på "webalizer" ikke høre hjemme i en prestashop mappe(modlogan var vist heller ikke noget der skulle være der), og havde de nogen funktion kunne de erstattes af google analytics som han var på. Det skulle ikke tage 45-60 min. at uploade en mellem webshop via FTP.....ikke med så hurtig en forbindelse i hvert fald, men manden ville ikke lytte.

Jeg blev hyret til at flytte hans webhotel, fordi hans hjemmeside ikke var hurtig nok, men han ville ikke høre på at webhotelet ikke var problemet. Selv efter surftown havde sagt det samme. Han var nok lidt for stolt over sin kreation....eller var ude på at svine mine.

Jeg er lidt ked af mine udtalelser, og kan delvis godt sætte mig ind i folk syntes det er for meget. Jeg vil stadig ikke anbefale meebox, men vil heller ikke snakke imod det, da jeg ikke tror min oplevelse har været lig med alles og Patrick lyder som en gut der alligevel brænder for sin sag.

Edited by NBBO (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg synes, at denne tråd løber lidt af sporet her.

 

Den starter med Napz's indlæg om rabat på grund af fødselsdag. Om det så er en aprilsnar eller ej, ved jeg ikke.

 

Men du, NBBO kaprer denne tråd med dine dårlige erfaringer med Meebox. Det er ikke fair. 

 

Det kan godt være, at DU har haft en dårlig erfaring med Meebox, men så må du holde den i din egen tråd.

 

Det er lige før, jeg kategoriserer denne og NBBO andre indlæg her på forum som trolling.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...