Jump to content

Foutmelding bij gebruik Ideal


Recommended Posts

Goedendag,

 

Ik ben net nieuw in de webshop branche, met wat hulp ben ik nu bezig een webshop op te zetten.....

een aantal dingen gaan al goed en in principe zou ik aankomende week online kunnen gaan.

Echter heb ik een probleem met Ideal ( ING advanced ) deze heb ik gezamenlijk geïnstalleerd op me template. Alles lijkt naar behoren te werken maar als ik een product wil kopen en ik klik op doorwijs vak van ideal krijg ik een foutmelding....

 

( zie bijgevoegde foto ! )

 

is er iemand dezelfde ervaring heeft? alles is naar mijn weten correct geïnstalleerd. tevens is het ideal bestand getest op de website van een kennis die gebruikt van een standaard template van prestshop.... hier werkt het wel zoals het moet....

 

 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

 

alvast bedankt

 

Mvg

post-342378-0-85746800-1332618351_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log. Apache/2.2.3 (CentOS) Server at drphone.nl Port 80

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
×
×
  • Create New...