Jump to content

Mobil Template Pmobile (Lukket)


Aupino

Recommended Posts

Vi har installeret Pmobile modulet på vores side http://www.ion-balance.dk og umidelbart ser det ud til at fungere godt, dog har jeg på min egen mobil Samsung Galaxy S II , en lille fejl i centrering af indtastet tekst.. feks søgefelt kunde oprettelse osv. Vil gerne hvis nogen der har en mobil telefon Iphone, forskellige android telefoner, og ipads eller android pads.. vil prøve at teste siden for mig. og eventuelt melde tilbage om i også har denne centrerings fejl. da jeg i givet fald skal have fat i udvikleren.

 

Modulet undersøger selv om det er en mobil enhed eller ipad der tilgår siden, og vælger så mobil template.

 

Vil også gerne have inputs, vedr farve valg osv.. selve designet kan jeg desværre ikke ændre på, da dette ligger fast. men syntes selv det er meget nemt at overskue. Hvad syntes i?

 

 

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Har lige testet på min HTC Legend. Grafikkerne er lidt hakkede i kanterne, og den centrerer også hos mig - også alle knapper nederst. Jeg kan ikke se, hvad jeg skriver i (det mikroskobiske) søgefelt. Der bruges rimelig meget plads på at vise en "da" knap øverst, men jeg kan ikke vælge andre sprog, så den kunne vel ligeså godt skjules?

 

Når jeg klikker på Levering, får jeg vist den sidst sete vare igen? (efter den har stået et stykke tid med en hvid skærm, hvor der står Loading).

 

Hvis der er mere end to billeder, får jeg kun vist det tredje som lidt afskåret i højre side. Når jeg kigger på et produkt, er der er ?-tegn i stedet for billede (sikkert tilbudsbillede, der mangler). Og varen er så udsolgt, men der hvor jeg skal taste min mail for at få besked, står teksten ikke inde i feltet.

 

Jeg er ikke videre begejstret for mobilløsninger til shops. Jeg tror ikke, jeg kommer til at købe via min mobiltelefon. Det skulle da lige være dagligvarer eller lignende. Jeg synes, det hurtigt bliver for uoverskueligt med for mange produkter på den lille skærm.

Link to comment
Share on other sites

Nu er en HTC legend jo ikke af nyeste dato. så vil nok tro det ikke ser perfekt ud på en sådan. Er jo nok mest mobiler fra nu og i fremtiden man skal optimere efter. og folk ser altså siden fra mobiler. ca 12% tilgår vores side via mobil platform..

 

Genkender ikke nogen af de fejl ud over tilbuds billede som jeg lige skal have sat en dansk version på af..

Link to comment
Share on other sites

Naps

Der er jeg så lodret uengig med dig, tror du er fokuseret på den normale prestashop opstilling. Der findes da ikke noget mere enkelt end at klikke på kategorier finde sin kategori.. klikke på sin vare.. og ligge i kurv gå til kurv og afslutte handel.

 

At der så er nogle design mæssige ting som kunne gøres meget bedre, vil jeg da give dig ret i, og er også noget jeg vil til at se på når jeg lige får kikket på hvordan han har bygget template op.

 

Problemet med centrering af tekst i input felter er løst som Shacker skriver længere oppe.. Shopping via mobil er kommet for at blive, lur mig om 1-2år er 50% af al shopping via mobil platform... så kan vi jo være med eller sidde med hænderne i skødet..

Link to comment
Share on other sites

Tror næppe at 50% af alle folk handler via. deres smartphone indenfor 2 år - Men på sigt er der helt sikkert at flere og flere der vil begynde at handle via. smartphones.

 

Brugervenlighed udelukkende er ikke noget der får mig til at svinge dankortet, men der imod en butik der udstråler seriøsitet samt troværdighed.

 

 

/Napz

Link to comment
Share on other sites

Tror næppe at 50% af alle folk handler via. deres smartphone indenfor 2 år - Men på sigt er der helt sikkert at flere og flere der vil begynde at handle via. smartphones.

 

Brugervenlighed udelukkende er ikke noget der får mig til at svinge dankortet, men der imod en butik der udstråler seriøsitet samt troværdighed.

 

/Napz

 

Helt enig med Napz - og i øvrigt synes jeg, at det er en noget aggressiv måde du modtager kritikken på Aupino - husk på, du bad os teste og komme med input - jeg brugte faktisk 20 minutter på at kigge på din side via min mobil (og så er jeg da ligeglad med, at du synes, den er forældet. Jeg er da ikke den eneste med en smartphone, der er over et år gammel:-). Men du håndterer ikke kritikken konstruktivt, men kommer nærmest med modangreb - og så gider jeg da personligt ikke komme med min mening igen:-)

Link to comment
Share on other sites

Prestafan1234.

 

Syntes da overhovedt ikke jeg svarer dig agrasivt.. fordi jeg siger en hero ikke er optimal til at gå på nettet med, men aller først i mit indlæg skrev jeg farver på designet... og at diverse design mæssige ting ikke behøvede nogen kommentar.. da det desværre ligger fast og ikke kan ændres.

 

At napz og jeg er uenig om hvor stor en rolle mobil handel kommer til at spille kan fremtiden jo kun vise hvem der får ret.

 

Har taget Pmobil af min side igen. og skal have den installeret på en test side. Den Ødelægger designet på min normale template.. ved Explore 7-8-9. (Må vel ikke sige jeg er træt af explore for så får jeg jo igen ballade med nogen) Men indtil det er fixet.. kommer der ikke mobil adgang til min side. så markere nu tråden som lukket...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...