Jump to content

Diverse spørgsmål


Casper Blom

Recommended Posts

Hej PS-brugere..
Jeg har et par forskellige små problemer med Prestashop, som jeg håber I kan hjælpe med.

1. Oversættelserne. Jeg har forgæves, nu prøvet at rette det mange gange i Tools, og så Translations, men det er som om den ikke opfanger det? Det er ret skidt, for halvdelen af min side er dansk, og resten engelsk..

2. Kundeinformation når de udfylder det, bliver de bedt om fx. at udfylde køn, og andre ting. Det mener jeg ikke er relevant for mit site, hvordan sletter jeg i det step? - Og er det evt. muligt at slette hele brugeoprettelse-delen?

3. Nyhedsbrev. Hvordan gør i med dem? Jeg har jo en masse emailadresser nu, men hvordan får jeg nemmest skrevet til dem?

Håber i har nogle gode svar :)

Casper.

Link to comment
Share on other sites

1) check din server for om den har installeret suhoshin patch. Der filtreres store variable fra. Hvis du hoster på gigahost kan du selv slå det til og fra igennem kontrolpanelet - jeg ved ikke med andre udbydere stiller samme funktionalitet til rådighed.

Link to comment
Share on other sites

kan da prøve :)

Gå ind under domænet, klik på "PHP-opsætning" i toppen, klik på "Skift PHP-indstillinger (php.ini)" nederst, find følgende indstillinger og sæt dem til 10000 : "suhosin.post.max_vars" "suhosin.request.max_vars"

klik på skift opsætning og test at du kan rette i sproget og at den samtidigt gemmer det :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...