Jump to content

Product afmetingen tonen op product pagina


Recommended Posts

Hoi,

 

Ik ben nieuwe producten aan het toevoegen en zie dat er een optie is om de afmetingen in te vullen (lengte, breedte, diepte). Deze afmetingen zou ik ook graag op mijn product pagina vermelden zodat klanten deze kunnen zien.

 

Ik heb gezocht op het forum, maar kom alleen als suggestie tegen om de afmetingen als tekst bij de product omschrijving te zetten, maar dat vind ik niet zo'n nette oplossing.

 

En als er toch een optie is om de gegevens in te vullen bij het toevoegen van een product, zou je zeggen dat er ook een manier is om deze in het Front Office te laten zien.

 

Wie weet hoe?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hoi Frens,

 

Bedankt, ik heb het geprobeerd en dat geeft inderdaad een nieuwe tab onderaan de product pagina.

 

Maar wat ik eigenlijk wil is de afmetingen die je op de standaard pagina in BO kunt invullen laten zien. Ik vind het namelijk te veel werk om bij elk product een extra tabblad met de maat in te vullen. Dus het gaat om de waarden op het voorbeeld in de bijlage.

 

Als je de invult, moet je die toch ook ergens kunnen laten zien?

 

Bedankt voor je hulp,

 

Michelle

Link to comment
Share on other sites

Hoi Frens,

 

Bedankt, ik heb het geprobeerd en dat geeft inderdaad een nieuwe tab onderaan de product pagina.

 

Maar wat ik eigenlijk wil is de afmetingen die je op de standaard pagina in BO kunt invullen laten zien. Ik vind het namelijk te veel werk om bij elk product een extra tabblad met de maat in te vullen. Dus het gaat om de waarden op het voorbeeld in de bijlage.

 

Als je de invult, moet je die toch ook ergens kunnen laten zien?

 

Bedankt voor je hulp,

 

Michelle

 

Ik begrijp het niet ..en welke bijlage ?

Link to comment
Share on other sites

Dan maak je er toch een CMS pagina van en die voeg je dan toe aan je CMS block?

 

Ik wil per product de afmetingen van het product (die je invult op het eerste tabblad als je een nieuw product toevoegt) laten zien. Dat is dus voor mij geen oplossing.

 

 

Ik begrijp het niet ..en welke bijlage ?

 

Hierbij de bijlage. De gegevens die ik omcirkeld heb wil ik graag ergens op de product pagina laten zien.

post-328086-0-45281200-1335967637_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Zit ook te klooien met de mogelijkheid van de leveranciersdata, waar netjes lengte, gewicht, breedte, enz op vermeld staan, had geprobeerd om die via Kenmerk in 'n product cvs bestand mee te uploaden, nadat ik eerst deze kenmerken had aangemaakt, maar blijkbaar lukt dit niet..

opgenomen in het cvs bestand: Hoogte:15:1

Ik run V 5.4.1

Iemand 'n voorstel?

 

MVG,

Roger

Link to comment
Share on other sites

Oplossing gevonden, kwestie van de gegevens in de cvs import file te plaatsen als volgt:

 

Gewicht:165gr:4,Lengte:0,24cm:3,Breedte:0,16cm:2,Hoogte:38cm:1

 

Vooreerst deze opties (hoogte, Breedte, enz...) aanmaken in BO.

In de FO krijg je dan bij product info, 'n extra tab, Productgegevens, waar je deze gegevens kan lezen.

 

Mvg,

Generaal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...