Jump to content

Recommended Posts

beste leden,

wie wilt ons aub zsm helpen met onze traktatie website.

wij gebruiken al geruime tijd ps en alles werkte altijd naar behoren, totdat ik een module van rembours omgezet had naar betalen bij ophalen.

op onze website staat dit er nu ook, en het werkt ook, alleen sinds dat moment staan bepaalde onderdelen in het engels, en ik kan geen vertalingen meer doen, ps geeft aan dat het succsesvol vertaald is, maar kijk ik dan op de website dan staat het gewoon nog in het engels, en in ons inlogsysteem bij vertalingen is het veldje weer blanco.( hij slaat dus niets meer op)

bij diegeen waarhij op de server staat, kan geen fouten vinden, zoals schrijfrechten, limiet verhoging enz. wel zegt hij dat hij niet echt bekend is met ps.

kijk eens op de website www.traktatieidee.nl of www.voorjefeest.nl wat wij bedoelen, je ziet bv dat de winkelwagen in het engels is, stond altijd in het nederland, zoals ook enkele andere onderdelen.

wie kan ons probleem oplossen?, we zijn evt bereidt hier desnoods voor te betalen, als onze website maar weer goed komt.

stuur aub een bericht naar [email protected] of post het hier op de site.

alvas tbedankt

sylvia

Link to comment
Share on other sites

Dag,

 

Ik las in een andere topic dat je je site op marktplaats.nl hebt gekocht. Verder begrijp ik dat je geen FTP toegang hebt (en ook geen toegang om je site te beheren?), alleen toegang tot de Prestashop beheersysteem. Dan wordt het wel erg lastig om fouten op te sporen. Bovendien is het niet verstandig een webshop te hebben zonder toegang tot je hostingbeheer. Hoe maak je bijvoorbeeld backups van je website en database?

 

Ik kan wel even in je Prestashop backoffice kijken als je dat wilt. PM me dan je login gegevens.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...