Jump to content

Waar kan ik de vertaling vinden van de blocks?


martinBOX

Recommended Posts

Hallo allemaal, Ben Martin uit den Haag en nieuw hier, en ga proberen om het dit mooie systeem een winkeltje te gaan opzetten.

Het gaat heel goed daarmee, en dacht met veel lezen hier dat ik er wel uit kan komen, maar helaas, toch een klein beetje hulp van jullie nodig.

Het gaat hierom:

Waar kan ik de tekst vinden die bovenin de blocks staan? nu staat er 'Voorkeursproducten' deze wil ik graag veranderd hebben, zowel front. als back na gezocht niet gevonden.

En waarom kan ik ( zal wel iets vergeten zijn ) mijn blocks niet verplaatsen, is niet aanklikbaar.

Alvast bedankt...

6455_XNZ8qZM8pc494LuxW0iV_t

Link to comment
Share on other sites

Probleem opgelost, block tekst staat niet in de Back Office >> Tools >> Translations, maar in admin > tab, daarin veranderd en nu is het goed.

Nu nog over het verplaatsen van de block's kan ik niet aanklikken zie de bijlage...

Wie weet het?

Link to comment
Share on other sites

Martin,

De logica in PS moet je soms iets verder zoeken. Zal wel de Fransse alag zijn ;-)

Ga naar:
- Modules | Positions - dit is direct links onder de rij met tabs boven in beeld
- klik op + Positioneer een module - dit is onder Administratiegedeelte >> Modules >> Positions

Ga NIET naar: Vertoon: ...... Dan ben je te ver.

Link to comment
Share on other sites

beste bedankt voor je antwoord, maar zoals je kon zien in mijn bijlage gaat het er om dat ik niets kan aan klikken, er gaat niets open etc. staat heemaal vast.






Martin,

De logica in PS moet je soms iets verder zoeken. Zal wel de Fransse alag zijn ;-)

Ga naar:
- Modules | Positions - dit is direct links onder de rij met tabs boven in beeld
- klik op + Positioneer een module - dit is onder Administratiegedeelte >> Modules >> Positions

Ga NIET naar: Vertoon: ...... Dan ben je te ver.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...