Jump to content

niet alle klanten worden getoond bij kortingsvoucher


Recommended Posts

Hallo,

Ik wil een kortingsbon toevoegen aan een klant, maar de klant wordt niet getoond in de dropdown lijst:

Payments/Vouchers/New voucher/

Bij 'Kan gebruikt worden door' zie je een dropdownlist met alle klantnamen. Ik heb meer dan 50 klanten in mijn shop, maar er worden in de dropdownlijst exact 50 klanten getoond, en mis er dus een aantal.

Nu dacht ik dit te kunnen oplossen door admin/tabs/AdminDiscounts.php aan te passen:

(vanaf regel 372)

 

--------------

else

{

for (i = 0; i < obj.customers.length && i < 50; i++)

{

formDiscount.id_target.options[groups_length+1+i].value = obj.customers["value"];

formDiscount.id_target.options[groups_length+1+i].text = obj.customers["text"];

formDiscount.id_target.options[groups_length+1+i].className = "customers_filtered";

}

if (obj.customers.length >= 50)

{

formDiscount.id_target.options[groups_length+50+i].text = "'.$this->l('Too many results...',__CLASS__ , true, false).'";

formDiscount.id_target.options[groups_length+50+i].value = "_";

formDiscount.id_target.options[groups_length+50+i].className = "customers_filtered";

}

-------------

 

Door in dit stuk code de waarde 50 aan te passen naar 100, zou ik verwachten dat er 100 klante getoond zouden worden. Maar helaas is dat niet het geval. Nog steeds worden er slechts 50 klanten getoond.

 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Bij voorbaat dank!

 

 

Mvg

www.vinylweb.nl

Link to comment
Share on other sites

Probeer eens door:

formDiscount.id_target.options[groups_length+50+i].text = "'.$this->l('Too many results...',__CLASS__ , true, false).'";
formDiscount.id_target.options[groups_length+50+i].value = "_";
formDiscount.id_target.options[groups_length+50+i].className = "customers_filtered";

te vervangen door:

formDiscount.id_target.options[groups_length+i].text = "'.$this->l('Too many results...',__CLASS__ , true, false).'";
formDiscount.id_target.options[groups_length+i].value = "_";
formDiscount.id_target.options[groups_length+i].className = "customers_filtered";

 

Dit is in elk geval wat ik gevonden heb aan recente aanpassingen in deze file. Vanaf versie 1.4.6 is dit aangepast dus ik neem aan dat je een oudere versie gebruikt

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...