Jump to content

Module Banner


Recommended Posts

djkavaa is een lid van dit forum. Onder zijn topics trof ik een Banner module, welke gedownloaded kan worden. Ik trof er echter niet de beloofde uitleg aan. En dus heb ik geen idee hoe de banner aan de praat te krijgen.

Ik ontdekte wel dat de .zip-file goed was binnen te halen. Ik zag een icoontje (lichtblauw) met een letter D erin en dat het om Banners v1.0 ging.

Verder de tekst erbij:

Displays images on diffrent hooks.

Via Moduels/Positions is de module wel te configureren wat de plaats op het FO betreft, maar verder zou ik niet weten hoe nu verder. Vandaar mijn behoefte aan de uitleg welke bij de module zou zijn.

 

Willem.

Link to comment
Share on other sites

De configuratie is geslaagd. In de BO onder Tools/Banner kon de configuratie worden gerealiseerd. Het was even puzzelen om voor boeken en totaal andere artikelen een en hetzelfde formaat te vinden teneinde te representeren in een blok ter linkerzijde. Het blijkt een sildeshow te zijn van Devsoft. Doordat deze naam onder het blok wordt vermeld, plus per artikel een soort dot, per artikel. Wil je meer dan 10 plaatjes elkaar opvolgend laten verschijnen, dan zullen deze open dots langzaam naar boven schuiven en over je plaatjes verschijnen. Onwenselijk als je tientallen plaatjes of meer in de slides wilt opnemen.

Mijn probleem is dus opgelost, maar een nieuw probleem volgt.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...