Jump to content

Recommended Posts

de update 1.4.7.0 zit nu op 1.4.4.1

 

en de template heb ik op de pc staan maar weet niet hoe ik deze hierin kan zetten

 

die wat ik heb gedownload vind ik wel mooi maar zoek eigenlijk iets op het gebied van 2e hands goederen.

dit zou wel mooi aansluiten op mijn producten die ik wil gaan verkopen.

Link to comment
Share on other sites

welk mooi theme werkt wel hiervoor?

 

Mooi is een relatief begrip...............Je zult een standaard thema moeten nemen/aanpassen als je daar de kennis toe hebt of iemand vragen het voor je te doen ,

anderzijds is er genoeg te koop, het kost wat maar dan heb je meestal wel wat moois

 

Google wat op prestashop templates

Link to comment
Share on other sites

Heb je de producten er al op staan? Als je zover nog niet bent kun je zelf deze verwijderen en de nieuwe uploaden.

 

nu weet ik nog niet hoe dit moet, want dat wil ik graag wel weten.

 

 

de template kom ik wel uit, is het verstandig de nieuwe na of voor de update erop te zetten?

Link to comment
Share on other sites

Ik denk dat het beste is om eerst de standaard template weer te activeren. Dit doe je bij 'Modules-->Themes'. Dan halverwege de pagina (bij 'Themes') kan je standaard Prestashop template selecteren.

 

Daarna kan je bij 'Tools-->Upgrade' de upgrade starten naar de nieuwe Prestashop versie. Hier vind je verdere instructies:

http://doc.prestashop.com/display/PS14/Exploring+PrestaShop%27s+Tools#ExploringPrestaShop%27sTools-Upgrade

 

Maar maak eerst een complete backup (website+database) voordat je hiermee aan de slag ga!!

 

Nadat je de upgrade met succes hebt uitgevoerd, kan je de standaard template aanpassen of een andere template installeren (welke compatibel is met de recente Prestashop versie).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...