Jump to content

Premiere preview webshop


r-m

Recommended Posts

Beste mede-psers,

 

Na hard/hart werken is het dan eindelijk zover... Mijn webshop is bijna klaar, op nog 2.000 producten na en hier en daar een klein dingetje wat aangepast moet worden...

 

De SSL-key wordt maandag geinstalleerd en als het meezit ga ik vanaf woensdag keiharde campagnes leiden om een succes te boeken...

 

Wel nu, ik ben trots op mijn resultaat. Maar dat is als een slager die zijn eigen vlees keurt. Dus, mocht jij nieuwsgierig zijn geworden, meld het hier en ik stuur je de link per PM.

 

Ik wil liever niet dat mijn site gevonden wordt in google op dit forum ( nog erg lage google ranking), vandaar dat ik de link alleen per PM stuur. Ik verzoek dan ook de personen welke feedback willen geven niet de link en/of naam te plaatsen op dit forum.

 

Just in case: 16+ Only! ( wettelijk verplicht, zeg maar )

 

Greetz,

Uwe R-M

Link to comment
Share on other sites

Ik weet niet of je de beschikking hebt over een mac maar ik zou hem toch nog eens even testen in alle browsers.

 

In mac ziet hij er namelijk hier helemaal goed uit qua posities enz.

 

ik neem ook aan dat je de footer nog moet veranderen en de afbeeldingen moet toevoegen?

 

Verder ziet de indeling er wel goed uit.

Link to comment
Share on other sites

Thanks!

 

Ik heb helaas geen beschikking over Mac. Hij is inmiddels getest in IE (5,6,7,8 en 9 ook dacht ik) , mozilla firefox, chrome, safari 5 en op een samsung tablet. Daarin werkt hij goed en is alles zichtbaar.

 

De footer moet inderdaad nog veranderd worden, maar welke afbeeldingen bedoel jij?

 

In ieder geval, er komen zeker nog afbeeldingen bij..

 

Alvast bedankt!

 

Greetz,

r-m

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...