Nathalie W Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Tjena Hur kan jag lägga till fler filtyper (.pdf, .dwg, etc.) när en kund vill bifoga en fil till en order från en produkt(Customization)? Kan inte vilken fil jag skall redigera... Tack på förhand! M v h Migge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nathalie W Posted February 27, 2012 Author Share Posted February 27, 2012 Kom igen folk, ingen som kan hjälpa till? Link to comment Share on other sites More sharing options...
peranders Posted February 27, 2012 Share Posted February 27, 2012 Hittar inte något sådant. Vart hittar du detta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maxa Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Själva funktionen finns under produkten > anpassning Översättningen i den fliken är mer än katastrof Fil områden = hur många filer kunden kan ladda upp Textfält = hur många textfält som skall finnas, alltså om och isåfall hur många kommentarsfält kunden skall kunna fylla i. Maximal filstorlek ställs in under preferences Ang. filformat så är det värre.. mig veterligen så finns det ingen lösning på det ännu :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts