Jump to content

[LØST] Version 1.4.7.0 Moms beregnes ikke


Prestafan1234

Recommended Posts

Jeg sidder og sætter en ny shop op for en kunde og har installeret version 1.4.7.0. Der er dansk momsregel med 25% og jeg mener, alt er konfigureret korrekt, men der bliver ikke tillagt moms, når jeg opretter varer.

 

Enten har jeg sat noget forkert op, eller også er der en bug i den nyeste version. Er der nogen, der har installeret samme version og vil tjekke, om I oplever det samme? Ellers vil jeg oprette en bug på det.

Link to comment
Share on other sites

Rolig nu, det er jo trods alt weekend ;-)

 

Jeg har installeret 1.4.7.0, hvor jeg har angivet, at jeg ville have dansk sprog etc. Det betyder, at demovare nummer 1 kommer til at koste 124,581940 kr. ekskl. moms og 155,73 kr. inkl. moms. I butikken er prisen så 147,94 kr. fordi der er 5 % rabat. Det ser da rigtigt ud.

 

Har du fået klikket af inde under "momsregler", at der skal beregnes 25 % moms i Danmark?

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Beklager min utålmodighed:-(

 

Jeg har angivet dansk sprog. Under Betaling - Valutaer er der ligeledes valgt. Jeg slettede alle de amerikanske momssatster, før jeg begyndte at sætte noget op, gad vide om det kan være derfor?

Under Afgifter - Moms står der DK Moms 25%, og den er aktiveret, ligeledes står Danmark til 25 % moms under momsregler (der hvor man kan vælge de forskellige verdensdele).

 

Jeg tror, jeg installerer shoppen igen....

 

EDIT: Feltet på varen der viser prisen inkl. moms er der slet ikke - se skærmdumps

Man kan ikke uploade billeder i det nye forum... så de kan ses her:

http://jojoba.dk/img/demo/jojoba.jpg - min egen shop

http://jojoba.dk/img/demo/Ny_shop.jpg - ny shop version 1.4.7.0

Link to comment
Share on other sites

Er version 1.4.7 ellers okay? Du ved hvad jeg mener, sådan fri for de værste fejl

 

Ja, stort set. Jeg har læst at OPC med gæstekøb ikke virker, men det er der et fix til (har ikke selv testet det endnu). Og så vises link til butikker, når man opretter en ny CMS blok, selv om man vælger, at de ikke skal vises. Det er det eneste, jeg er stødt på indtil nu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...