Jump to content

Kupongfråga (vouchers)


asjoli

Recommended Posts

Om jag vill använda en kupong (som kund) måste jag först gå till varukorgen för att kunna mata in koden.
Klickar jag direkt på "Till kassan" missar man detta fält.
Finns det något sätt att fixa detta?
Förslag?

Mvh Åsa

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Okej, tack Patrik!

 

Det var ju praktiskt om man vill använda kuponger men annars tycker jag att snabbkassan inte känns lika smidig som 5-stegs.

 

Jag vill nog helst ha kvar 5-stegskassa, men jag skulle gärna vilja ha kupongfältet med i kassan ändå! Skulle ju vara fantastiskt OM de går! Någon som vet om det går att lägga till nån kod för det!?

Link to comment
Share on other sites

Nån av Er som har tips, när kupongen bara gäller köp av viss vara(Köp av viss produkt, INTE någon av de andra 300 produkterna t.e.x), samt att om man köper mer av Denna varan så blir det bättre points. Tex. om jag har 13 beställningar av samma vara vill jag ju gärna upplysa om att värdet är 13Xggr. redan från start. Kanske svårt att få till detta??Eller.

Link to comment
Share on other sites

Nån av Er som har tips, när kupongen bara gäller köp av viss vara(Köp av viss produkt, INTE någon av de andra 300 produkterna t.e.x), samt att om man köper mer av Denna varan så blir det bättre points. Tex. om jag har 13 beställningar av samma vara vill jag ju gärna upplysa om att värdet är 13Xggr. redan från start. Kanske svårt att få till detta??Eller.

 

Kolla här så får du kanske tips? http://www.prestashop.com/forums/topic/138050-discount-on-all-products/page__hl__discount__fromsearch__1

 

Mike svarar säkert om du har mer frågor!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...