Jump to content

[solved]SPOED?! Kan webshop niet meer weergeven...


r-m

Recommended Posts

Goede avond,

 

Na 48 uur keihard werken ( zonder slaap, energie en koffie doet wonderen ), werkt het niet meer meer. Als ik naar mijn domein ga, krijg ik de volgende melding:

Er is een fout opgetreden toen de website http://domein.nl/ probeerde op te halen. De server kan offline zijn wegens onderhoud of kan onjuist geconfigureerdzijn.

 

HTTP-fout 500 (Internal Server Error): Er is een onverwachte situatie opgetreden toen de server het verzoek wilde uitvoeren.

 

Heeft iemand een idee wat er mis kan zijn? Please, save my ass!

 

Edit: Ik kan wel in mijn backoffice, en daar ook aan werken... Het gaat echt om de shop zelf voor klanten...

Link to comment
Share on other sites

Ik begrijp de handigheid van mijn domein, echter wil ik niet dat mijn domein in google op deze website wordt gevonden. Als je dus mee wilt kijken, zet het even hier onder dan stuur ik de link met een PM.

 

RalfP, jij hebt de PM ontvangen.

 

Alvast bedankt!

Link to comment
Share on other sites

Beste RalfP,

 

Bedankt voor je hulp. Ik heb het probleem gevonden: mijn controller-map was uit de FTP verwijderd. Niet erg handig, maar het werkt gelukkig weer!

 

Nu nog één vraag uit nieuwsgierigheid: Wie weet waar producten en productafbeeldingen worden opgeslagen in de FTP?

 

Groet,

r-m

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...