Jump to content

Update knop werkt niet.


Recommended Posts

Hoi,

 

Bij mij werkt de update knop niet die je onder 'tools' tegen komt. Er staat bij dat deze experimenteel is maar misschien dat hij bij andere wel werkt. Bij mij heeft hij nog nooit gedaan.

Toch makkelijk wanneer je snel naar de nieuwste versie kunt gaan.post-183377-0-84525300-1329402124_thumb.gif

 

Mvgr,

Carel

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat is natuurlijk zo. Als je bijvoorbeeld modules hebt aangepast zou je die achteraf van je backup terug moeten zetten. Ik heb echter het idee dat niemand nog van de automatische upgrade gebruik maakt omdat het (nog niet) werkt.

Link to comment
Share on other sites

Ja, dat is natuurlijk zo. Als je bijvoorbeeld modules hebt aangepast zou je die achteraf van je backup terug moeten zetten. Ik heb echter het idee dat niemand nog van de automatische upgrade gebruik maakt omdat het (nog niet) werkt.

 

Er staat dat het nog experimenteel is ,dus kun je om problemen vragen als je het gebruikt!\

 

Heb je niet iets als een installatron bij je hosting, hiervan kun je meestal goed en makkelijk updaten

Link to comment
Share on other sites

Er staat dat het nog experimenteel is ,dus kun je om problemen vragen als je het gebruikt!\

 

Heb je niet iets als een installatron bij je hosting, hiervan kun je meestal goed en makkelijk updaten

 

Nee, dit zegt me ook niets. Ik heb de update maar weer als vanouds gedaan. Werkte dit keer goed.

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

 

ik ben onder de tools knop de upgrade knop naast log kwijt, hoe krijg ik deze weer zichtbaar

 

Beste Jeltje,

 

Zit als het goed is bij een nieuwe update. Je hebt er alleen niets aan tot nu toe, zou er niet teveel moeite voor doen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...