Jump to content

[LØST] Valg af carrier


Methylen

Recommended Posts

Du har vel ikke ramt en ordre med en vægt på mellem 20 og 21 kg. For den har du ingen carrier til.

Det skal nok være 20-500 for den sidste.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm.

Og så er det at det bliver lidt spøjst.

Jeg har deaktiveret på alle mine 3 vægt kategorier. Og det virker.

Så det lyder underligt, det der.

 

Kan du ikke lægge et link til din butik?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det virker altså bare ikke!

 

fakta :

 

Jeg har samme price range på begge carriers, jeg har 0-20 kg på den ene og 20-500kg på den anden, begge har samme settings, uanset hvad jeg sætter "out-of-range-behaviour" til så er det stadig kun GLS carrieren på 0-20kg der kommer frem, og produktet er sat til 200 kg

Link to comment
Share on other sites

www.shop.dk hvis det hjælper med at afkode problemet

 

Det hjælper ikke rigtigt, for vi kan jo ikke se dine indstillinger - eller vægten på produkterne. Kan du ikke lægge nogle skærmdumps op af dine indstillinger i stedet?

 

Shopnavn fjernet da bruger ikke ønsker det indekseret

Link to comment
Share on other sites

I dit skærmdump nr. 10 viser du, at prisen er sat efter "Pris", men der er ikke noget, der viser, hvordan vægtgrænserne er defineret? Jeg kan ikke lige huske, hvordan det er i seneste version - her mener jeg, at man kan have både-og altså pris og vægt (har dog ikke testet det), men i ældre versioner, har man enten-eller. Jeg mangler også at se indstillingerne fra selve fanebladet Shipping - der hvor priserne også defineres.

Link to comment
Share on other sites

I dit skærmdump nr. 10 viser du, at prisen er sat efter "Pris", men der er ikke noget, der viser, hvordan vægtgrænserne er defineret? Jeg kan ikke lige huske, hvordan det er i seneste version - her mener jeg, at man kan have både-og altså pris og vægt (har dog ikke testet det), men i ældre versioner, har man enten-eller. Jeg mangler også at se indstillingerne fra selve fanebladet Shipping - der hvor priserne også defineres.

 

http://www.stalkerzone.dk/upload/dsc02470_10.jpg

 

 

http://www.stalkerzone.dk/upload/dsc02470_12.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...