Jump to content

{solved}Kan vertaling in 1 keer niet meer opslaan


Recommended Posts

Ik ben bezig een aantal dingen te vertalen maar ik kan nu in 1 keer niet meer opslaan terwijl ik dat eerder vandaag wel gewoon kon.

 

Hij geeft nu de volgende melding:

 

Kan het taalbestand van het thema niet schrijven("mapnaarwebshop"/themes/PRS020033/modules/blockcms/nl.php). Controleer de schrijfrechten aub.

 

En nu kijk ik in die map en er staat daar helemaal geen nl.php.

 

Ik was bezig met een module te vertalen.

 

Wat ik wel vlak daarvoor gedaan heb is een backpup gemaakt. Maar ook in die backup is deze niet te vinden. Wat heb ik verkeerd gedaan?

 

EDIT-

 

Nu staat het er in 1 keer wel bij :S

 

Maar ik kan hem niet wijzigen dus ik moet daar weer de hoster voor vragen :( Ik snap niet waarom ik elke keer de rechten zelf niet kan wijzigen. Filezilla geeft dan aan dat ik de permission er niet voor heb :S

Link to comment
Share on other sites

heb ik laatst ook gehad, vind topic/post niet meer

 

Kijk je rechten na van volgende , als die niet aan te passen zijn moet je de "owner" van bestande checken

 

 

 

1- Check permissions

Set permissions of all files and folders in this folders "/img, /mails, /modules, /themes/prestashop/lang, /translations" to 777

and set permissions of this folder "/upload" to 777

/////

Link to comment
Share on other sites

heb ik laatst ook gehad, vind topic/post niet meer

 

Kijk je rechten na van volgende , als die niet aan te passen zijn moet je de "owner" van bestande checken

 

 

 

1- Check permissions

Set permissions of all files and folders in this folders "/img, /mails, /modules, /themes/prestashop/lang, /translations" to 777

and set permissions of this folder "/upload" to 777

/////

Moet dat zeker? 777 is normaal niet de veiligste toch?

 

Dus alle mappen en bestanden in "/img, /mails, /modules, /themes/prestashop/lang, /translations moeten op 777?

 

en upload alleen die map op 777? Want op de één of andere manier kan ik telkens alleen de nl.php enzo niet op 777 maken maar de rest wel.

 

Ik ga de hoster vragen dit te doen. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...