Jump to content

Gratis SEO video kursus


Timpet

Recommended Posts

Jeg kan godt lide SEO, det har dem der læse på min blog sikkert fundet ud af, samtidigt kan jeg også godt lide det der er gratis, her tidligere idag faldt jeg så over et gratis SEO video kursus, jeg har skrevet en artikel om det, og deler det da lige med jer andre :)

 

http://www.prestatips.dk/ikke-kategoriseret/gratis-video-kursus-i-sogemaskineoptimering-populaert-kaldet-seo/

 

Alle kan være med her, og dem der ikke ved hvad SEO er (Som bør finde ud af det i en fart, for der er mange ordre at hente der)

Link to comment
Share on other sites

Nu synts jeg faktisk prestashop i forvejen søgeoptimer meget godt, i hvertfald en del bedre end nogle af mine kolega/Konkurenter`s) shop systemer. har set eksempler på nogle som har været på markedet i mange år men stadig skal bruge adwords i meget stor stil for at ligge på side 1. Det jeg gjorde var at smide 5$ ud til en SEO rapport via

http://fiverr.com og fik en komplet 50 siders rapport med både hvad jeg kunne gøre og mine konkurrenter havde gjort.

 

er de bedste 5$ jeg nogen sinde har givet ud.

 

Får idag en del flere klik fra organisk søgning på google end fra mine adwords..

 

og det er jo en god ting at man ikke skal smide penge efter hver besøgende. konverteringen er også bedre ved organisk søgning end adwords.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har godt set at de sælger SEO rapporter på den side, jeg må dog indrømme at jeg personligt tillægger den meget lidt værdi. Det er rimelig begrænset hvad man får en Erfaren SEO mand til at lave for 5$.

 

Men hvis du har bare fået lidt ud af den, så skal der heller ikke meget til for at de 5$ er tjent hjem. Men 50 sider for 5$, det virker lige billigt nok.

Link to comment
Share on other sites

Timpet

 

Nu har det jo meget at sige, hvor den seo mand kommer fra. i kina og indien er 5$ jo næsten en dagsløn

 

Og er selvfølgelig en automatiseret process. det jeg skal gøre er at opgive de ord jeg gerne vil ligge først på og så laver de rapporten ud fra det.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...