Jump to content

[Løst] Manufacturer Ajax Error


Steffen

Recommended Posts

Hej

 

Jeg havde for 3-4 måneder siden dette problem, som pludselig forsvandt uden jeg lavede ændringer. Problemet er, at jeg får en fejl hver gang jeg skal oprette/redigere en vare - se skærmbillede. Det gør, at jeg enten må opgive at placere varen i en kategori (da den ikke kan loade dette) eller jeg helt må opgive at oprette/redigere varen.

 

Det sker uanset browser og styresystem.

 

Er der nogen som har en ide til, hvad der kan gøres? Problemet er nemlig pludselig opstået igen - der er ikke rettet i andet end global.css siden da..

 

V.1.4.4.1

 

Mvh Steffen

 

PS: Jeg har prøvet at skifte ajax.php med en "ny frisk downloadet", så der er ikke lavet ændringer i dén...

post-109079-0-82243400-1327760173_thumb.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Den løsning har jeg prøvet, men det virker ikke.

 

Jeg har været i tools/smarty/compile mappen, men den er helt tom. Så det er ikke umiddelbart derfor. Jeg har en anden mappe: tools/smarty_v2/compile - dén er fyldt med filer, så det kan være jeg skal slette alt deri efter jeg har rettet ajax.php?

Link to comment
Share on other sites

Det viste sig at være et problem ang. manglende hukommelse på webhotellet (alm.) så jeg opgraderede til Pro, så var problemet løst.

 

Selvfølgelig er det ærgeligt, men hellere opgradere hotellet end skal til at ændre ver. på shoppen.

 

Jeg bruger PrestaShop version: 1.4.2.5

Link to comment
Share on other sites

Okay, mine fejl var der konstant - kunne ikke oprette produkter, så det var rimlig kritisk. Men grunden til dine fejl er periodisk, må være fordi at det kun opstår når serveren du er hostet på bliver belastet, hvorefter meebox nok prioterere hvem der skal have mest kraft fra serveren.

 

Men vi fandt da løsningen på problemet..

 

/Napz

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Problemet er vendt tilbage hos mig, så jeg kontaktede Meebox. De svarede i løbet af 7 minutter, at det 100% og uden tvivl var pga. manglende hukommelse og at "fejlen" ville forsvinde ved opgradering til Pro Hotel.

 

Jeg tænker det skyldes antallet af varer i mit kartotek, som pt. er over 600 varenumre, at hukommelsen er for lav. Prestafan1234 og Napz, hvis jeg må spørge, hvor mange varer har I oprettet? Det kan være dér forskellen ligger, hvis du - Prestafan1234 - aldrig oplever fejlen..(?)

 

Mvh Steffen

Link to comment
Share on other sites

Hej Steffen

Jeg fik faktisk fejlen for et par dage siden, men jeg har ikke set den igen siden. Jeg har ca. 160 varenumre, så det kan da godt være, at det er relateret til det - eller den server man ligger på. Min er web4. Jeg får dog ofte timeout-fejl stadigvæk i forbindelse med opdatering af sprog, så jeg er så småt begyndt at overveje et pro-hotel.

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg bestilt Pro hotel, da jeg har næsten 80 spil som bare ligger og og har ventet på oprettelse i halvanden uge og det sælger man jo ikke noget ved :) Jeg håber det gi'r success med opgraderingen og markerer herefter som [løst]

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vil lige sige, at jeg også har fået problemet efter skifte til Meebox standard. Sad i går og opdaterede ca. 200 produkter og fik fejlen ved ca. ved 100 af dem. Jeg kan godt komme videre bare jeg trykker ok til fejlen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...