Jump to content

Am incercat orice nu primesc e-mail la comanda noua


Recommended Posts

Salutare la toti in primul rand , am ceva timp de cand ma chinui sa primesc e-mail la comanda noua, am instalat modulul de alerte e-mail am pus adresa de e-mail , am verificat si in preferences la e-mail , trimit test e-mail dar nu primesc nici un mesaj pe e-mail unde poate sa fie problema Am completat adresa mea de e-mail este ceva ce imi scapa mie?? Sunt incepator si am cateva zile de cand tot caut rezolvarea de aceea apelez la ajutorul vostru .

VA MULTUMESC!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri, am incercat , dar nu merge, la test mail nu imi da eroare, imi spune e-mail trimis , dar eu nu il primesc , nu stiu unde se duce e-mail-ul ala sa fie oare ca am e-mail cu [email protected] dar nu cred ca are de a face cu asta! Trebuie cumva sa fie si numele domeniului in e-mail?

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri, am incercat , dar nu merge, la test mail nu imi da eroare, imi spune e-mail trimis , dar eu nu il primesc , nu stiu unde se duce e-mail-ul ala sa fie oare ca am e-mail cu [email protected] dar nu cred ca are de a face cu asta! Trebuie cumva sa fie si numele domeniului in e-mail?

Multumesc!

 

Aceeasi problema am avut-o si eu. Din folderul en/mails Copy&Paste in folderul ro/mails si o sa mearga

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

S-ar putea sa am eu o solutie:

1) Orders - Statuses

2) Verifica daca ai bifat "Send email tu customers".

 

E posibil sa fie o corelare intre cele doua. Un bug ceva. Bifeaza optiunea si vezi daca functioneaza. Alta idee mai buna nu am.

Link to comment
Share on other sites

Salut, ca sa poti primi mailuri de avertizare trebuie intrunite 2 conditii