Jump to content

[SOLVED}waardenbonnen


Frens

Recommended Posts

Hoi,

 

Ik ben wat aan het spelen met de waardebonnen,

 

Hier is niks van te zien bij product ed ,,(dus bij de klant aangeven dat ze bestaan) ? of moet ik dat anders zien?

 

In de BO bij de ingaven staat de optie..

Verschijnt in de winkelmand naast de waardebon code..

 

 

ik vroeg me af waarom ik dan niks zie in WINKELMAND

 

 

Blijkt het winkelmandoverzicht te moeten zijn , dit zijn 2 verschillende dingen

 

 

Als je het als klant al in de gaten hebt , ga je als je op afrekenen klikt gelijk naar de order>adres, je mist hier dus de waardebon.

:ph34r:

Moet ik hier bepaalde instellingen voor doen ,en welke?

Link to comment
Share on other sites

zoals in topic2 aangegeven de link veranderd, en dan kom je dus altijd eerst in het winkel mandje overzicht in je bestelproces, dan zie je de bonnen wel (zal men dat dus al voor bestellen de "actie of wat dan ook "onder de aandacht moeten brengen

 

Ik had de onderstaande code er toch al eruit willen uitgooien, omdat winkelwagen al bovenin staat , en ik vond dat men sowieso die stap niet kon overslaan, dus onder alleen de afrekenen link

 

<a[/color] [color=#660066]href[/color][color=#666600]=[/color][color=#008800]"{$link->[/color]getPageLink("$order_process.php", true)}" id="button_order_cart" class="exclusive{if $order_process == 'order-opc'}_large{/if}" title="{l s='Check out' mod='blockcart'}">{l s='Check out' mod='blockcart'}[color=#000088]</a>
Link to comment
Share on other sites

Bedankt ,,zal ik nakijken binnenkort,is notitie van gemaakt. ;)

 

 

Edit,,,jammer dat zoekfunctie forum zo slecht is..mijn ervaring...

 

hoi frens er zijn twee opties om goed te zoeken :

 

Optie 1 : je plaatst het zoekwoord tussen aanhalingstekens dus je typt in het zoekveld "zoekwoord"

Optie 2: bij google http://www.google.com/sitesearch/

Optie 3 : rechtstreeks op google : site:www.prestashop.com prestashop.com/forums/ frens

(Frens is je zoekwoord :-) )

succes zal dit ook effe bij tips zetten

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...