Jump to content

Webshop på facebook


Hiller

Recommended Posts

Hej

Jeg har købet et modul så jeg kan få min webshop på facebook, jeg købte modulet på www.magavenue.com

Jeg har netop installeret modulet på min pretashop og forsøgt at følge guiden. Men jeg synes ikke jeg kan finde de ting som er beskrevet i guiden. :-0 Er det muligt at i kan hjælpe mig med at guiden mig igennem det sidste. Det er lidt frustrerende læsning nå i skriver at det er nemt. ;-) Kan i hjælpe??

 

Hilsen Thomas

Link to comment
Share on other sites

Er jo lidt svært at hjælpe, når man ikke ved hvor i installeringen du gører fast.

 

Der hvor jeg tror du måske har problemer er ved installeringen af magavenue`s facebook app. på din fann side?

 

Forklar lige hvad der er problemet, så skal jeg forsøge at hjælpe.

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Hej

 

Ja det er helt rigtigt, modulet er installeret og jeg har min facebookside. Jeg ved ikke hvordan jeg skal få tilknyttet selve modulet på facebooksiden. Jeg ved jeg skal bruge koden som jeg har fra modulet i Pretashop og det er så der jeg køre fast.

 

Hilsen Thomas

Link to comment
Share on other sites

Så skal du følge slavisk hvad der står i dette link.

 

http://www.magavenue.com/blog/application-facebook/install-shopializable-prestashop-en#installation

 

går ud fra det er 1.4 du køerer, ellers er det en anden app du skal hente.

 

hvis du stadig har problemer, så skriv lige en pm.. men hvis jeg skal hjælpe bliver jeg nødt til at have adgang til din facebook. og Bo i prestashop.

 

Aupino

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...