Jump to content

[SOLVED] Klant kan geen vervoerder kiezen


Recommended Posts

Wat heb ik verkeerd gedaan????? Ik heb twee vervoeders aangemaakt; prijs en gewichtreeksen aangegeven, de voorkeursvervoeder aangegeven.

 

In de winkelwagen wordt netjes 6,75 (postnl) aangegeven maar als je als klant verder wilt in het betalingsproces, kan je geen vervoerder kiezen en kom je niet verder. Alleen het laatste stukje hieronder, vetgedrukt en onderstreept, kan ik niet vinden...

 

Wat heb ik verkeerd gedaan?

 

Hoe maak je een nieuwe vervoerder aan ?

  • Klik op "Nieuwe toevoegen".
  • Vul de velden in en klik op "Opslaan".
  • U moet een prijs- of gewicht reeks vaststellen waarvoor de nieuwe vervoerder beschikbaar zal zijn. Klik bij het "Verzendingen" tabblad op "Prijs reeksen" of op "Gewicht reeksen".
  • Klik op "Nieuwe toevoegen".
  • Selecteer de naam van de vervoerder en definieer een prijsreeks of een gewichtsreeks. Het is bijvoorbeeld mogelijk om een vervoerder beschikbaar te maken voor gewichten tussen 0 en 5 kilo. Een andere vervoerder kan een reeks hebben tussen 5 en 10 kilo.
  • Klik als je klaar bent op "Opslaan".
  • Klik op het "Vervoerders" tabblad.
  • U moet de tarieven die voor deze vervoerder worden toegepast nog kiezen. Selecteer onderaan de pagina, in de "Tarieven" sectie, de naam van de vervoerder.
  • Geef voor elke zone een prijs op. Klik op "Opslaan".
  • U bent gereed ! De nieuwe vervoerder zal nu aan uw klanten worden weergegeven.

Link to comment
Share on other sites

je moet op de Shipping tab klikken (bovenaan niet in de 2e tab rij eronder) en dan helemaal onderaan pagina .........

 

 

Ik zocht hier ook na ,omdat ik meestal op Carriers klikte

 

ben benieuwd of het jou lukt de prijs van verschillende gewichten te laten bereken , als je dat al hebt, dat lukt mij nog niet !

Link to comment
Share on other sites

Ja ik ben er uit; de fout zat inderdaad op die pagina! Ik had bij afhandelingskosten 6,75 ingevoerd, nu op 0 gezet (daarnaast moest ik ook een zone aangeven (Europa) en nu werkt t!

 

Verschillende gewichten is voor ons niet nodig dus dat weet ik niet.

 

Tnx!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...