Jump to content

Recommended Posts

Hallo Mensen

Ik ben op zoek naar de instellingen en configuratie van het aanmeldformulier, bij mij staat een verplicht veld BTW nummer

ID nummer...sofinummer

Ik kan niet vinden waar ik dit makkelijk uit kan zetten. Zelf op google vind ik hier niets over. Volgens mij is het een template ding.

momenteel gebruik ik de standaard prestashop template.

 

Gr Antes

Link to comment
Share on other sites

Hier in de (Engelstalige) handleiding staat de juiste info hierover:

http://doc.prestashop.com/display/PS14/Managing+Shipping

Scroll omlaag naar 'Country', Daar zie je een afbeelding met de opties die je per land kan instellen.

 

In jouw geval, selecteer 'Nederland' in je beheersysteem en verwijder 'vat_number' uit de 'address layout. Zet daarna 'Need tax identification number?' en 'Display tax label:' op 'Nee'

Link to comment
Share on other sites

Hoi

Bedankt voor de antwoorden, helaas nog niet de oplossing. De handleiding http://doc.prestasho...naging+Shipping had ik ook gevonden maar ik los het daar niet mee op.

Ik heb eerder getest en een gebruiker aangemaakt en toen hoefde ik geen ID in te geven, ook erdere shop die ik heb gemaakt gaven dit niet weer. dus ik denk dat ik door het bouwen iets veranderd heb. Ik ga proberen de originele template terug te zetten , wie weet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dit kan je aanpassen direct in je database..dus niet via je backend van prestashop.

Ga naar je Msql database...zoek hierin naar PS_Address

Hierin kan je je velden activeren of deactiveren..

Mocht het zo zijn dat Prestashop je aanpassingen niet opslaat dan moet je de volgende Query uitvoeren..

 

UPDATE ps_address SET active = 0

 

(bovenstaande query deactiveerd namelijk alle velden)

Nadat je dit gedaan hebt de regels die je wilt vermelden weer activeren en vervolgens de boel opslaan !

 

Groetjes,

Voodoochild

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bedankt voor jullie antwoorden en excuses voor deze wat late reactie maar ik had mijn meldingen niet goed staan en kreeg dus geen mail dat er geantwoord was op mijn topic. En nu kan ik niet vinden hoe ik deze topic moet afsluiten :S

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...