Jump to content

[SOLVED] Hoe knop winkelmand verwijderen in versie 1.4


Gibbel

Recommended Posts

In blockart.tpl lijn verwijderd op de manier zoals beschreven in topic;

 

http://www.prestasho...en-verwijderen/

maar knop blijft zichtbaar.

 

Ik las ook iets over "BO" wordt hier back office mee bedoeld ?

Ook las ik wat over "forced compiled" op ON zetten maar ik kan niet zo goed begrijpen waar dit over handelt?

 

Kan er iemand op een duidelijke manier verwoorden hoe ik deze knop kan verwijderen in deze module?

Deze knop op zich is niet nodig daar je op nog 3 andere manieren op dezelfde pagina terecht komt.

 

Hartelijk dank bij voorbaat.

Link to comment
Share on other sites

 

Hoi Gibbel

Allereerst welkom op het Prestashop forum.

 

1) Button verwijderen

prestashop - modules - blockcart - blockcart.tpl

 

zoek in blockcart.tpl onderstaande code :

 <p id="cart-buttons">
{if $order_process == 'order'}<a href="{$link->getPageLink("$order_process.php", true)}" class="button_small" title="{l s='Cart' mod='blockcart'}">{l s='Cart' mod='blockcart'}</a>{/if}
<a href="{$link->getPageLink("$order_process.php", true)}{if $order_process == 'order'}?step=1{/if}" id="button_order_cart" class="exclusive{if $order_process == 'order-opc'}_large{/if}" title="{l s='Check out' mod='blockcart'}">{l s='Check out' mod='blockcart'}</a>
</p>

 

wijzig dit in :

   <p id="cart-buttons">
<center><a href="{$link->getPageLink("$order_process.php", true)}{if $order_process == 'order'}?step=1{/if}" id="button_order_cart" class="exclusive{if $order_process == 'order-opc'}_large{/if}" title="{l s='Check out' mod='blockcart'}">{l s='Check out' mod='blockcart'}</a></center>
</p>

 

Tevens in sommige gevallen is het mogelijk dat in sommige thema's ook hetzelfde staat

in dit geval moet je dit ook doen in prestashop - themes - modules - blockcart - blockcart.tpl

 

2)BO is inderdaad je Back Office

 

3) na elke bewerking van je tpl en of bestanden dien je inderdaad force compile uit te voeren

dit doe je in je BO ga naar :

 

Preferences ---- > Performance

Dan zie je direct bovenaan :

 

Compileren forceren:

Zet Deze op Ja

 

Cache:

Zet Deze op Nee

 

Klik dan op opslaan

Daarna zet je ze weer terug :

 

Compileren forceren:

Zet Deze op Nee

 

Cache:

Zet Deze op Ja

 

Klik dan op opslaan

 

Ook is het aan te raden om je cache bestanden handmatig te verwijderen

( ,aangezien er toch heel wat cahce bestandjes opgeslagen worden,en dit best kan ophopen )

 

Ga op je server naar de volgende mappen

/prestashop/ tools /smarty/ compile

(Bewaar in deze map "Index.php" en verwijder alle andere bestanden

 

/prestashop/tools/smarty/ cache

alle bestanden in deze map verwijderen

 

ALs je eea hebt ingesteld op “Smarty 2” :

/prestashop/tools/ smarty_v2/ compile – Bewaar Index.php en verwijder alle andere bestanden

/prestashop/tools/ smarty_v2/ cache – Bewaar Index.php en verwijder alle andere bestanden

indien je bovenstaande volgt dan is de knop verwijderd

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 8 months later...
  • 1 month later...

Hallo

 

Kunt U mij helpen hoe ik de knop afrekenen moet verwijderen in de winkelmand , zodat klanten altijd moeten afrekenen via de winkelmand knop

of een andere optie de afrekenen knop niet actief zetten zodat de klant hem niet meer kan aanklikken

Alvast bedankt voor een eventuele reactie

Werk met PrestaShop versie: 1.4.7.3

 

 

en prettige feestdagen voor iedereen

 

Mvg Dirk

Link to comment
Share on other sites

Hallo

 

Kunt U mij helpen hoe ik de knop afrekenen moet verwijderen in de winkelmand , zodat klanten altijd moeten afrekenen via de winkelmand knop

of een andere optie de afrekenen knop niet actief zetten zodat de klant hem niet meer kan aanklikken

Alvast bedankt voor een eventuele reactie

Werk met PrestaShop versie: 1.4.7.3

 

 

en prettige feestdagen voor iedereen

 

Mvg Dirk

Dat is een kwestie van de knop uit de template slopen/verbergen middels css
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...