Jump to content

Vedr. Side til producenter


Casper0219

Recommended Posts

hejsa.

 

jeg har ændret fra at det skal være producenter til at det skal være designere i stedet, og det er sådan set gået rigtigt fint, nu leder jeg efter en måde hvorpå jeg kan oprette en side til hver designer, med lidt historie om dem, og lidt billedeer måske nogen gode ideer til hvordan jeg griber det an sys jeg har prøvet at finde et addon men sys ikke det lykkedes

 

 

 

pft

 

 

Casper

Link to comment
Share on other sites

Det hele kommer jo an på, hvordan man ønsker strukturen opbygget og præsenteret for kunden.

 

1. Vil man have designerne lagt i en liste i en selvstændig boks - som fungerer sideløbende MEN uafhængigt af varekartoteket

 

eller

 

2. Vil man have designerne lagt ind som specifikke kategorier, som kan vises f.eks. nederst i kategorilisten og så kan man bl.a. link hver vare til den tilhørende designer

 

Jeg vil mene, at det er svært at komme nærmere den "rigtige" løsning, når vi ikke ved, hvilke produkter det drejer sig om og hvilke kriterier man lægger til grund for designet/strukturen SAMT hvad kundernes indgangsvinkel er. Søger de varer ud fra nogle kriterier om designer eller søger de efter andre kriterier og så får løst til senere at se hvilke andre varer den samme designer har i shoppen.

 

Eksempel:

Man deler varer ind efter designer. Så beskriver man designeren i kategoriforsiden, hvor man propper brødtekst og illustrationer ind.

 

Andet eksempel:

Man opretter CMS-sider og linker i en separat boks. Når man så har proppet brødtekst og illustrationer ind på hver CMS-side, skal man huske at smide links ind også, så kunden ikke efterlades for enden af en gang uden nogen naturlig vej videre.

Link to comment
Share on other sites

Hejsa, og tak for alle de gode svar.

 

Det jeg sælger via min side er møbler, gamle danske design møbler, de bliver solgt henholdsvis i Danmark og udlandet nogle gange sender jeg en hel container til Japan med møbler, det har før i tiden forgået over tlf og mail men jeg tænkr der er mulighed for at generere væsentlig mere salg ved online salg.

 

Derfor ville jeg gerne kunne have et område hvor man kunne læse noget om designerene, jeg har gjort det lige nu at jeg har taget og ændret i hele opsætningen omkring det der hedder producenter og bare ændret navnet til designer, det virker for så vidt fint nok MEN, det ville jo være en fed funktion hvis man kunne linke fra en vare side over til designeren, eller på en anden måde gøre noget?

 

Nogle gode ideer til hvad der er bedst ?

 

 

Og jeg vil lige takke for al den hjælp man får herinde det er super fedt med et forum hvor man kan få så god og meget hjælp :-)

Link to comment
Share on other sites

Ja, du kan jo sagtens sætte et link ind på en vareside, hvor du linker til en CMS-side om designeren.

 

Du kan jo også, som jeg skrev om ridligere, skrive om designeren i kategori-siden.

 

Det kommer nok mest an på, hvordan din side se ud. Vil du fortælle adressen?

Link to comment
Share on other sites

Ja, du kan jo sagtens sætte et link ind på en vareside, hvor du linker til en CMS-side om designeren.

 

Du kan jo også, som jeg skrev om ridligere, skrive om designeren i kategori-siden.

 

Det kommer nok mest an på, hvordan din side se ud. Vil du fortælle adressen?

Hej Nick.

 

Ja den hedder Myfurniture.dk , den er stadig i en meget tidlig fase men designmæssigt tror jeg ikke der sker så meget lige foreløbig :-)

Link to comment
Share on other sites

Hej Nick.

 

Min oplevelse er at folk er "ligeglade" med hvem der har produceret møblerne, de går mere op i hvem der har designet dem.

 

Med Hensyn til template, ville jeg gerne prøve det af inden jeg ofre mere end højst nødvendigt, da jeg også vil have feedback fra mine kunder og brugere når siden er ved at være klar. (kan dog være jeg ændre mening undervejs)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...