Jump to content

[Solved] tab bestand verwijderen uit prestashop


Recommended Posts

Ik heb geen idee wat je precies bedoelt...

 

Wat bedoel je met "dubbele tab bestanden'?

 

Welke module heb je geinstalleerd? Als het een 3rd party module is, dan heb je meer kans op een oplossing als je de maker van de module (of in de topic over de module als die aanwezig is) je vraag voorlegt.

 

Welke versie van Prestashop gebruik je? Kan je een link geven naar je website zodat we het probleem kunnen bekijken?

 

Kortom, ik raad je aan om meer en duidelijker info te geven over je probleem.

Link to comment
Share on other sites

foto

 

het is geen probleem op de website alleen in admin hij geeft het volgende aan

 

zie 5 keer vote en 3 keer label

 

de module vote is verwijderd maar

 

labels staat er nog wel op.

 

groetjes

 

Dag chamcham,

 

Je afbeelding is wat klein om precies te zien wat er mis gaat. Maar wat ik eruit kan opmaken is dat je extra tabs gekregen hebt in de catalogus deel in je backoffice. Dit heb ik nog niet eerder gezien en het lijkt erop dat je een externe module gebruikt wat aanpassingen heeft gemaakt in je backoffice. Of heb je misschien zelf aanpassingen gedaan aan je backoffice?

 

Mijn enige suggestie is om eens te kijken bij Employees-->Tabs in je beheersysteem. Daar zie je een lijst van alle tabs staan en kan je eventueel ongewenste tabs verwijderen.

Link to comment
Share on other sites

Mooi dat je probleem is opgelost.

 

Zou je de titel van je topic willen aanpassen door er [solved] ervoor te zetten? Dit doe je door je eerste post te editten (in de Full editor modus) en dan de titel te veranderen.

 

EDIT:

Nog geen actie ondernomen door topicstarter dus heb ik zelf maar de titel aangepast.

Edited by AKJV (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...