Jump to content

Recommended Posts

Beste allemaal,

 

Ik ben bezig mijn site www.denkspellenparadijs.nl te vullen met content. Ik ben echter onvoldoende bekend met termen als meta titel, meta beschrijving, meta zoekwoorden en tags.

Onderstaand heb ik een voorbeeld geplaatst van een product omschrijving.

Ik zou het op prijs stellen als iemand mij suggesties kan geven wat ik als meta titel, meta beschrijving, meta zoekwoorden en tags het beste zou kunnen invullen. Ik kan dit dan gebruiken als voorbeeld voor mijn andere spellen.

Alvast hartelijk dank.

 

Vincent

 

---------------------------------------------

 

Korte omschrijving:

 

Bij Zambezy moet men proberen zoveel mogelijk punten te verzamelen. Men krijgt een punt indien men met aangrenzende speelstukken van dezelfde kleur waarmee men speelt een vierkant op het bord heeft kunnen vormen.

 

Uitgebreide omschrijving:

 

Bij Zambezy moet men proberen zoveel mogelijk punten te verzamelen. Men krijgt een punt indien men met aangrenzende speelstukken van dezelfde kleur waarmee men speelt een vierkant op het bord heeft kunnen vormen.

 

Er zijn een aantal factoren die dit spel zo leuk maken. Allereerst mogen speelstukken op elkaar gestapeld worden. Hierdoor spel men in feite op verschillende niveau's. Ten tweede moet men bij iedere beurt een speelstuk uit een zak pakken. Met weet van te voren dus niet of men een eigen speelstuk op het speelbord moet plaatsen een speelstuk van de tegenstander. Daarnaast zijn er ook nog speciale speelstukken waardoor men speciale zetten mag doen zoals een speelstuk diagonaal verplaatsen of een speelstuk van het speelbord halen.

Hoewel er ook een geluksfactor is (men weet niet wiens speelstuk men moet spelen komt er toch veel tactiek bij kijken en heeft men ook ruimtelijk inzicht nodig om te kunnen winnen.

 

 

Dit spel is zeer mooi uitgevoerd.

 

Inhoud:

 

- Houten speelbord

- 71 kunststof speelstukken

- Spelregels (Engels, Duits)

 

 

 

----------------------------------------------------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Beste Vincent,

 

De meta-title is de titel die in o.a. zichtbaar wordt in de titelbalk van de browser. De meta-description wordt o.a. gebruikt in Google zoekresultaten. Over het algemeen wordt aangenomen dat meta-keywords door zoekmachines steeds minder gebruikt worden, maar het kan geen kwaad daar belangrijke kernwoorden mbt product/webshop op te nemen.

 

Hopelijk heb je hier iets aan.

 

Verder ben ik een module aan het maken die de meta-tags automatisch invult op basis van (zelf te selecteren) informatie die toch al aanwezig is, zoals producttitel, -omschrijving, prijs, merk, leverancier, EAN13-code, categoriën, tags, etc. Zeker bij veel producten en/of meertaligheid kan dat een hoop handwerk schelen. Laat me even weten als je daar belangstelling voor zou hebben.

 

groet,

Bart

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...