Jump to content

[Solved] [Csv Import] Features


ikke26

Recommended Posts

Is het ook mogelijk om productfeatures als lengte, kleur, etc., etc. in te voeren in een .csv bestand met producten? Zo ja, hoe?

 

Ik moet namelijk circa 1500 producten invoeren en ik wil niet de features per product achteraf moeten instellen.

 

Zijn hier anders modules voor die dit ondersteunen?

Link to comment
Share on other sites

Het is zeker mogelijk om features te importeren via CSV. Hier vind je instructies hoe je dit kan doen:

http://www.prestashop.com/wiki/Troubleshooting_5/

 

Het is wel omslachtig om het via deze methode features in te voeren als je heel veel features hebt. Je moet namelijk tijdens de import alle namen van de features handmatig invullen. Ook moet je alle handelingen opnieuw uitvoeren voor elke nieuwe CSV import file, je kunt helaas de lijst met features niet als import template opslaan.

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor je reactie :D . Ik ben er mee bezig. Hopen dat het in één keer werkt.

Ik ben ontzettend blij dat dit met .csv kan, aangezien ik anders alles handmatig moest gaan doen, wat dagen werk zou zijn.

 

Je moet er wat voor over hebben he !

Link to comment
Share on other sites

Beste Ikke26,

 

Zou je [solved] in je topic titel willen zetten? Dit doe je door je eerste post te editten (gebruik hierbij de Full editor) en dan de titel aan te passen.

 

EDIT:

Nog geen actie ondernomen door topicstarter dus heb ik zelf maar de titel aangepast.

Edited by AKJV (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...