Jump to content

[Solved] Help! Mijn Hele Site Is Wit


Recommended Posts

Klinkt als een fout in een van de TPL of PHP bestanden of in je database.

Wat je kan doen is de debug modus tijdelijk te gebruiken, dan krijg je i.p.v. een witte pagina een foutmelding te zien waaruit meestal duidelijk wordt waar het mis gaat.

Dit doe je door in /config/config.inc.php 'display errors' op 'on' te zetten en 'PS_DEBUG_SQL' op 'true':

@ini_set('display_errors', 'on');
define('_PS_DEBUG_SQL_', true);

Link to comment
Share on other sites

Bedankt voor je reactie.

Het blijkt dat ik mijn data quotum van mijn abonnement bij mijn hostingprovider al 2 weken overschreed.

Veel opgeruimd en ineens was de site er weer.

 

Hoe moet ik aangeven dat het probleem is opgelost weet je dat?

Link to comment
Share on other sites

Mooi dat je site weer werkt.

 

Je kan je topic met [solved] markeren door je eerste post te editten (gebruik dan Full editor mode) en daarbij de titel aan te passen.

 

EDIT:

Nog niet gedaan door topicstarter dus Ik ben zo vrij geweest om zelf de titel van deze topic aan te passen en er [solved] bij te zetten.

Edited by AKJV (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ik ben voor de 8e maal opnieuw begonnen in Prestashop. Nu versie 1.4.7. Na invoeren van de NL-taal, de carriers geregeld voor verzendkosten TNT (na 76 mogelijkheden ingevoerd, verder niet meer mogelijk), enfin, ik kon beginnen met het invoeren van advertenties. Op de FO had ik ook een blok Bekeken produkten. Ingesteld op 2.

De winkel staat al die tijd (lees: enkele dagen) in stand onderhoud, dus onderhoudsmelding voor bezoekers, Nu blijkt de module Bekeken produkten ineens niet meer dan 1 bekeken produkt te presenteren. Het verandert ook verder niet, dus als een tweede artikel wordt bekeken, dan komt er geen tweede bij, de eerste blijft staan. Al bekijk ik vier artikelen, het allereerst bekeken artikel blijft vastgenageld.

Heb nu /config/config.inc.php 'display errors op 'on' gezet en 'PS_DEBUG_SQL' op 'true'

Krijg echter nergens een foutmelding te zien.

 

Het feit dat ik voor de achtste keer opnieuw begin heeft veel te maken met FO waar na enige tijd blocks verdwenen, tot zelfs een keer dat alleen de linker blocks nog te zien waren. Ook kwam het voor dat het menu waarmee je images upload niet meer wilde werken. Dat bleek overigens opgelost door over te stappen van Firefox naar Chrome.

 

Ik zit te snakken naar oplossingen om mijn enthousiasme terug te krijgen.

Willem Leo van Pelt

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...