Jump to content

Hoe Geef Ik Mijn Klant Een Download Mogelijkheid Per Product


Recommended Posts

Beste mensen,

Graag wil ik bij mijn productpagina's de klant de mogelijkheid geven om een pdf of exel bestand te downloaden en/of te printen met bv gegevens over het product en/of een bestellijst te maken voor een grotere bestelling.Bestaat er een module of een mogelijkheid om naast het kiezen van een kleur en een maat een download aan te bieden?

Groetjes Marianne

Link to comment
Share on other sites

En bv bij het eind van de bestelling een uploadmogelijkheid mee te geven voor het opgeven van groepsbestellingen Het gaat hier over een team die dezelfde sportkleren wil aanschaffen in 1 keer maar alle verschillende maten wil verzamelen. Kan ik voor het afronden van de bestelling ook nog een tekst box plaatsen voor als mensen vragen of opmerkingen hebben. Of misschien kunnen aangeven dat ze contact willen met mij voordat de bestelling definitief wordt met een ckeckbox?

 

 

nou misschien kan je zien dat ik nieuw ben in prestashopland. Alvast bedankt voor de moeite om mij te antwoorden Groetjes Marianne

Link to comment
Share on other sites

Beste mensen,

Graag wil ik bij mijn productpagina's de klant de mogelijkheid geven om een pdf of exel bestand te downloaden en/of te printen met bv gegevens over het product en/of een bestellijst te maken voor een grotere bestelling.Bestaat er een module of een mogelijkheid om naast het kiezen van een kleur en een maat een download aan te bieden?

Groetjes Marianne

Hoi Marianne

per product is het mogelijk een download mee te geven

 

als je bij betreffend artikel bent dan zie je ook een tab bijlagen

deze openen , en dan zie je dat je een file kan toevoegen welke de klant kan downloaden

indien deze is geactiveerd krijgt de bezoeken onderaan je productpagina bij de tabs een tab download te zien

 

tevens bij je artikel zie je een tab Aanpassingen

indien geactiveerd kan de klant een bestand uploaden en of tekst bij het artikel toevoegen

 

de uploads zijn alleen foto's ,

maar waarschijnlijk is dit ook ergens weer aan te passen

dit zou even op het forum gezocht moeten worden

 

 

gr mandy

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...