Jump to content

[Løst] Vare Ikke På Lager


sydboen

Recommended Posts

Ej jeg tror mange kender det - har glemt hvilken fil der gemmer på følgende:

 

Når en varer ikke er på lager men kunden kan skrive sin mail og vil få besked.

 

Ruden med teksten til mail-adressen står på engelsk og vil lige ændre den. Hvor ligger/hedder den fil nu?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lige tjekket med version 1.4.6.2. Er det teksten fra mailalerts-modulet, der ikke er oversat? Hos mig står der:

 


Tilgængelighed: Denne vare er ikke længere på lager

 

din@email

 

Giv mig besked, når varen er på lager


 

Ser det ikke sådan ud hos dig?

 

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Jeg bruger 1.4.6.2 og der står den således skrevet

 

*Prestafan1234 - Tør/må jeg spørge hvad der sker for at din BO går ned?

 

Min er version 1.4.4.0 og feltet mangler jo helt. (skal da vist lige have rettet det med ulovlig e-mailadresse hehe).

 

Det med at BO går ned, sker ofte, når jeg går ind på oversættelser og specielt moduloversættelserne er jo store. Jeg har haft fat på Meebox om det, for i den første version 1.4. jeg installerede, kunne jeg slet ikke opdatere oversættelser, hvorefter de ændrede noget på webhotellet. Men jeg skal vist have fat på dem igen. Nu er shoppen jo oversat, så det er ikke så tit, jeg piller i dem.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at det er fordi moduloversættelserne lægger teksterne i modules/[modulet]/da.php.

 

Jeg oplever også at moduloversættelser er langsom, men aldrig at BO går ned.

 

(Og ja, inden i begynder at snakke om hastighed, så har jeg en 10-1 hos TDC, så det kan ikke være det, der er problemet :-))

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at det er fordi moduloversættelserne lægger teksterne i modules/[modulet]/da.php.

 

Jeg oplever også at moduloversættelser er langsom, men aldrig at BO går ned.

 

(Og ja, inden i begynder at snakke om hastighed, så har jeg en 10-1 hos TDC, så det kan ikke være det, der er problemet :-))

 

Samme her - også 10 Mbit forbindelse - inden nogen nævner det :-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan ikke præcist sige at det er relateret, men hvordan ser det ud med jeres php memory size?

Da jeg opgraderede opdagede jeg at min modul liste tit ikke var komplet, fordi php hukommelsen ikke var stor nok, men dette kan omgås inde i init.php filen og har man ikke adgang til den kan det gøres via .htaccess filen i roden af hjemmesiden.

 

Inde i admin, under tolls og generators mener jeg man kan tilføje extra linier til htaccess filen:

php_value memory_limit 64M

 

Den linie kan tilføjes og så skulle man være foruden hukommelses problemer - på nær sine egne :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...