AK Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Hej Just nu har jag www.domän.xx/butik som adress Hur kan jag göra, så den går direkt till www.domän.xx Går det att göre en index som automatisk linker viderer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
YvonneM Posted December 30, 2011 Share Posted December 30, 2011 Jag har samma sak i min butik, jag gick in på min kontrollpanel för mitt webbhotell och riktade om min domän mot underkatalogen (redirect). Fungerar superbra om du kan göra det den vägen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AK Posted December 30, 2011 Author Share Posted December 30, 2011 Har set hos min webhotell under DNS Är det där jag skal göra ändring !! Web-DNS-administration Skift til Mail-DNS-indstillinger Web-indstillinger Simple web-DNS-indstillinger Avancerede web-DNS-indstillinger Personlige web-DNS-indstillinger Link to comment Share on other sites More sharing options...
YvonneM Posted January 1, 2012 Share Posted January 1, 2012 Jag skulle inte röra det där om du inte vet exakt vart du ska ändra. Kontakta ditt webhotell för hjälp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
peranders Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 På mitt webbhotell så går man in i cpanel och går till Domäner och "Omdirigering av webbtrafik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts