Fnatte Posted December 25, 2011 Share Posted December 25, 2011 Hej alla! Är lite ny på detta område, och jag har lusläst hela forumet utan att hitta mitt svar =( Jag har installerat Facebook Like v1.3.3 av Presto-Change och nu har jag försökt att för det första få det att fungera då man gillar en produkt så efter typ 5 sekunder så blir det ett rött fel vid sidan om. Om man klickar på det så kommer man vidare till en facebooksida som säger detta: The page failed to provide a valid list of administrators. It needs to specify the administrators using either a "fb:app_id" meta tag, or using a "fb:admins" meta tag to specify a comma-delimited list of Facebook users. Jag har inte hittat någonstans att fylla i varken "fb:app_id" eller "fb:admins" meta tag. Edit: Nu har jag lyckats att hitta vad som gjorde positionerings felet men det övre felet kvarstår =( Skickar med länk till den oxå: http://hocado.se/pro...p?id_product=10 Har ni någon lösning på dessa problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts