Jump to content

geen producten = winkelwagen verbergen


Recommended Posts

Hallo,

 

Ik zag dat de winkelwagen (blok) helemaal geminimaliseerd kan worden door een knop. Ik wil dit veranderen dat als er geen producten in zitten de winkelwagen geminimaliseerd is. maar zodra je een product in de winkelwagen zet hij weer "normaal" is.

 

Ik heb geprobeerd het te veranderen in modules/blockcart/blockcart.tpl

Ik weet waar t staat maar ik ben een leek op gebied van PHP dat het mij niet lukt dit voor elkaar te krijgen. Wil iemand mij hiermee helpen?

 

versie: 1.4.2

 

Alvast bedankt,

 

MarkeY

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij zit het in dit bestand: modules/blockcart/blockcart.tpl

op deze regel:

 

<div id="cart_block_summary" class="{if isset($colapseExpandStatus) && $colapseExpandStatus eq 'expanded' || !$ajax_allowed || !isset($colapseExpandStatus)}collapsed{else}expanded{/if}">

 

bij mij op regel 49.

 

maar hoe ik t verder aanpas???

 

Ik zie nu dat in ajax-cart.js ook een gedeelte zit voor het expanderen. bij mij vanaf regel 90

Link to comment
Share on other sites

@MarkeY:

Ik heb zelf een tijdje terug gezocht naar datgene wat jij wilt. Er zijn een aantal (meestal oudere) topics die wat halfbakken oplossingen aandragen maar geen van allen werkten goed. Dus ik heb het (voorlopig) opgegeven.

 

@Frens.

Eigenlijk off-topic, maar dit schijnt een bekende bug te zijn in 1.4.6.2. Het is al gepost in de bugtracker en er is een fix uitgebracht (een aanpassing in ajax-cart.js):

http://forge.prestas...owse/PSCFI-4245

Ik heb de nieuwe versie van de file als attachment toegevoegd. Pak het uit en upload het naar /modules/blockcart folder.

ajax-cart.zip

Link to comment
Share on other sites

Hallo AKJV,

 

Fijn ..dit loste het probleem gelijk op , had dit overigens ook in een vorige versie

 

Heel wat afgezocht op de div forums maar kon niks vinden