Jump to content

[solved]one page check out


horselover

Recommended Posts

Heel hartelijk dank voor je snelle reactie. Waar kan ik deze optie 'vinden'?

 

Even voor de duidelijkheid: er zijn in feite 3 checkout methodes: 5-step checkout, one page checkout en guest checkout.

 

Bij zowel '5-step checkout' en als 'one page checkout' moet de klant een account aanmaken maar bij 'one page checkout' worden alle vereiste gegevens op 1 pagina opgegeven.

 

Wat jij bedoelt is de 'guest checkout' optie. Hierbij hoeft een klant geen account aan te maken.

 

Al deze checkout opties kan je vinden in je beheersysteem-->Preferences: 'Order process type' en 'Enable guest checkout'

Link to comment
Share on other sites

Idd dat is wat ik bedoel; de guest checkout, dus zonder aanmaken account. Blijkbaar hebben wij heel ongeduldige klanten want ik krijg vaak negatieve reacties over de checkout met account :huh:

 

Dank je wel voor je uitgebreide antwoord!

 

 

Graag gedaan!

 

Vervelend dat je zo'n last hebt van ongeduldige klanten.

Maar het is zeker goed om de guest checkout optie aan te bieden op je webshop. Overigens is dat niet als vervanging van de normale checkout procedure maar iets wat erbij komt als extra optie. Je klanten hebben dus de keuze tussen het aanmaken van een account tijdens het afrekenen of direct afrekenen.

 

Zou je je topic nog wel met [solved] willen markeren? Dit is handig voor andere forumbezoekers en doe je door je eerste post te bewerken (klik hierbij op de 'full editor' optie) en dan de titel aan te passen.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...