Jump to content

Nets betalningmodul


AK

Recommended Posts

Tror desværre ikke der findes noget modul fra Nets til prestashop. Har du kun lavet en indløsnings aftale.. eller har du også valgt dem som gateway?

 

Hvis du ikke har valgt dem som gateway så kan der fås moduler til epay, Quickpay og Dibs til prestashop

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Du er nødt til at checke grundigt op på det modul Homestock peger på, inden du køber. NETS egen betalingsgateay kaldes NETAXCEPT, og er så vidt jeg kan se udviklet af Nets i Norge. Jeg kan ikke umiddelbart se, at Netaxcept skulle tage Dankort, men det er da muligt. Vær opmærksom på, at Netaxcept både koster oprettelse og månedligt gebyr.

Så vidt jeg kan se, skal man henvende sig til Nets for at få Netaxcept modulet. Hvor meget man selv skal kode for at få det til at spille med Prestashop skrived de ikke, men man kan jo håbe at de har et Prestashop plugin. 

 

En lille ting som undrer mig er, at udvikleren af det modul Homestock har fundet, ikke har efterladt en link, men ønsker at du kontakter via Prestashop communiti. Det er lidt usædvanligt - specielt for en stor virksomhed som Nets. Så muligvis er modulet ikke udviklet af Nets, men af en 3. part, som så ikke lige er så omhyggelig med at beskrive hvem han er - hvis man nu skal formulere det diplomatisk. Jeg kan tage fejl - men dobbeltcheck i denne situation er nok ingen skade til. 

Hvis nogen kender denne gateway, så pls. skriv lidt om det her. 

 

Men da du allerede har fået en indløsningsaftale, er der ingen som helst grund til at fyre penge af på en gateway. Jeg bruger ePay's og den fungerer glimrende og der er god support. 

Edited by TorbenRune (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...