benknackan Posted December 9, 2011 Share Posted December 9, 2011 Hej jag undrar om någon skulle kunna guida mig hur man gör för att lägga till en Facebook box för min webbshops facebook sida... Kör 1.4.4.1 Det vill säga utan att betala hutlösa priser för en addon Link to comment Share on other sites More sharing options...
YvonneM Posted December 11, 2011 Share Posted December 11, 2011 Du kan använda en modul som heter AddStuff. Jag använder den men till en annan sak, vet nån om det finns nån liknande jag kan använda eller hur man gör för att ha två AddStuff i samma kolumn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pietrostavros Posted December 15, 2011 Share Posted December 15, 2011 Det finns en gratismodul som utvecklats av en slovensk användare. Jag har testat och den funkade klockrent, fick det att fungera vid första försöket. Länk till youtube-instruktion: Link to comment Share on other sites More sharing options...
benknackan Posted January 1, 2012 Author Share Posted January 1, 2012 Jag fick inget av diverse moduler att fungera så jag gjorde en annan lösning utan själva like knappen. Som får duga... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts