Jump to content

[Vyřešeno] Zákaznící, kteří nedokončí registraci


vojcek

Recommended Posts

Zdravím, chtěl bych Vás poprosit o pomoc. Vím, že toto téma tu už bylo, ale nebylo vyřešeno. Takže: používám PrestaShop 1.4.5.1 a mám problém se zákazníci, kteří nedokončili registraci (lze vidět na obrázku). Problém nastává v tom okamžiku, když se nový zákazních chce registrovat - vyplní všechny povinné údaje a stiskne tlačítko registrovat, tak ho to nepřesměruje na stránku s objednávkou (zůstane na té stejné stránce, a přitom se mu v databázi účet vytvoří). Stejný problém je i při nákupu bez registrace (rychlá platba)....po vyplnění údajů prostě nedojde k přesměrování na výběr platby atd (zůstane stejná stránka) :(

Ještě jsem si všiml, že v adresní řádku mi to vypisuje toto: /authentication.php?back=order.php?step=1

Možná bude chyba právě v tom step=1, ale jsem jen začátečník a dám na rady zkušenějších.

 

post-307984-0-42122900-1323428038_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Díky za cenné rady, aplikoval jsem obě dvě, ale bohužel žádná nefunguje :-( Nejprve jsem v BO v záložce: Preferences - SEO & URLs - automaticky přesměrovávat na canonical URL (volba Ne), poté jsem v záložce: Tools - Generators - zaškrtnuté deaktivovat apache multiviews. To nepomohlo, tak jsem vyzkoušel upgrade na verzi 1.4.6.2, ale ani zde nedošlo k nějakému zlepšení - pořád nedojde k přesměrování na další krok objednávky.

Link to comment
Share on other sites

Díky za cenné rady, aplikoval jsem obě dvě, ale bohužel žádná nefunguje :-( Nejprve jsem v BO v záložce: Preferences - SEO & URLs - automaticky přesměrovávat na canonical URL (volba Ne), poté jsem v záložce: Tools - Generators - zaškrtnuté deaktivovat apache multiviews. To nepomohlo, tak jsem vyzkoušel upgrade na verzi 1.4.6.2, ale ani zde nedošlo k nějakému zlepšení - pořád nedojde k přesměrování na další krok objednávky.