Jump to content

Acceptera faktura


henlon

Recommended Posts

Jag är intresserad av samma sak och har sökt på forumet och bland modulerna men inte hittat något annat än Payson. Det hade varit bra om man kunde skriva fakturan själv. Någon som kan tipsa om vad man ska söka iaf?

 

En annan grej också, är det någon annan som efter senaste uppdateringen fått en tysk flagga på svenska i språkfältet?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Vill du fakturera själv så finns det en modul på forumet, sök lite så hittar du nog. Vill du inte ta fakturarisken själv, så finns ju Payson eller Klarna.

Nu är det här ganska sent svarat men jag stör mig på när folk skriver att man ska söka men inte vad därför har jag slängt ihop en modul så man kan skicka sina egna fakturor som jag bifogar här. http://www.2shared.com/file/Kwpj39OD/paybyinvoice.html

Om någon annan letar efter en sådan modul är det bara att tanka ner, det är en ändrad version av postförskottsmodulen som gör att du kan skicka dina egna fakturor och fungerar på Svenska och Engelska.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hallå och tack för faktura-modulen. Jag får tyvärr problem när jag försöker testa den och betala. Felmeddelandet som kommer upp på sidan är:

Notice: Undefined variable: paybyinvoice in xxxxxx/modules/paybyinvoice/validation.php on line 57 Fatal error: Call to a member function validateOrder() on a non-object in xxxxxx/modules/paybyinvoice/validation.php on line 57.

 

 

Hade varit guld om någon kunde hjälpa mig med detta.

 

Edit: använder version 1.4.5.1.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...