darvidc Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 Hej I PS v1.4.5.1 under BackEnd/Tools/Languages finns 2st fält, "ISO code:" och "Language Code", vad ska stå där för Svenska, "sv" eller "se" ?? Jag har sett flera förslag, någon som kan det? Tack / David C Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickardm Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 För mig skall det vara sv, men det beror på vad du kallat översättningen på servern: Kolla via FTP:n root/dinshopadress/translations Link to comment Share on other sites More sharing options...
darvidc Posted November 30, 2011 Author Share Posted November 30, 2011 För mig skall det vara sv, men det beror på vad du kallat översättningen på servern: Kolla via FTP:n root/dinshopadress/translations Under ftp se jag: /translations/sv. men det var den "jag" instalerade från mina "BackEnd" dvs. tools/translations/"Add / Update a language" och då blir det "sv" i båda fält, är den korrekt då? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rickardm Posted November 30, 2011 Share Posted November 30, 2011 Borde vara det, funkar det inte? Ofta fattas det mycket översättningar i backend Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts