Jump to content

[SOLVED] Goederen met verschillende maten


Recommended Posts

Hallo!

 

Kan iemand mij helpen hoe ik een artikel moet invoeren welke in diverse lengtes verkrijgbaar is. Dat als de klant het artikel besteld hij kan kiezen uit verschillende maten?

 

Ben al dagen aan het zoeken maar kan het maar niet vinden?

 

Wie weet hier een antwoord op?

 

Groet,

 

Brendy

Link to comment
Share on other sites

Dank je wel voor de snelle reactie, maar ik begrijp het nog niet helemaal.

Als ik 1 product heb in twee verschillende uitvoeringen. Wat voor een atribuut groep moet ik dan maken?

Ik zit zelf in de muziekinstrumenten. Als ik dan een trompet heb in zilver en goud. Hoe zou ik dit dan moeten doen.

Sorry dat ik zoveel vragen heb maar op dit gebied ben ik nog een leek.

Link to comment
Share on other sites

Dit staat oa in de handleiding, gewoon eens wat proberen

maak eens een attributen groep kleuren aan , en vervolgens een atribuut met de kleuren goud en zilver

hier onder ligt de nadruk op maten en kleuren van een artikel ,

 

 

Indien uw shop producten heeft in verschillende uitvoeringen (maten,kleuren) dan gaat u als volgt te werk.

 

MATEN OPGEVEN

Allereerst moeten er maten aangemaakt worden. Dit doet u door op Catalog en Attributes and Groups te klikken .

Geef de naam en de publieke naam (zichtbaar in de shop) aan en druk op ‘opslaan’.

(Als je een kleurgroep aanmaakt, dan moet logischerwijs ‘kleuren groep’ aangevinkt worden).

Vervolgens geeft u een voor een de maten aan.

Klik op ‘attribuut toevoegen’ en selecteer uit de dropdown de net aangemaakte groep ‘maten’.

Bij Naam geeft u de naam van de maat op (Medium, Small etc) en klikt u op ‘opslaan’

Bij een kleur de naam van een kleur ingeven b,v blauw

 

Als alle maten (of kleuren) zijn ingevoerd, dan kunnen we opgeroepen worden bij het invoeren van een product.

MATEN KOPPELEN Ga weer naar Catalog en voeg een product toe (Nieuw product toevoegen of bewerken)

Klik op ‘Combinaties’

 

U geeft nu b,v aan het product verkrijgbaar is in de maat Medium.

Indien de maat Medium in verschillende kleuren is, moet u hiervoor 1 kleur toevoegen.

U maakt dus combinaties en kunt niet alle maten of kleuren toevoegen bij 1 combinatie. Men kan dan namelijk niet juist die

combinatie kiezen in de shop.

U maakt dus per product een combinatie aan (Medium > blauw, Medium > zwart, Medium > wit)

 

 

 

als nu het nog niet lukt doen we het stap voor stap

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...