Jump to content

Prøver at kigge på min side


kae

Recommended Posts

Ja dit logo ser meget hjemmelavet ud - pengene vil være givet godt ud, hvis du får en professionel til at kigge på det.

 

Jeg kan anbefale at du enten prøver at finde en designer på www.fiverr.com eller en mere professionel løsning hos www.designcontest - har selv brugt sidstnævnte til mange opgaver, og har fået et tilfredsstillende resultat hver gang.

Link to comment
Share on other sites

Takker fordi i har kigget på siden ... har i mellem tiden fået nye server så det hele er lidt hurtigter nu :)

Men mangler stadig væk en theme der passer til min side.. så hvis i har en god ide høre jeg meget gerne fra jer.

Har også få lavet et nyt logo ;) men i er også velkommen til at bedømme den.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er stadig ikke begejstret for dit logo - stadig for hjemmelavet. Vedr. theme, så må du selv i gang med at kigge efter noget - eller betale nogen for at rådgive dig. Vedr. domænet - dét bør du virkelig få kigget på a.s.a.p. det duer virkelig ikke.

 

Drop de to Trustpilot reviews du sikkert selv har lavet - hvis du vil vise Trustpilot, så vent til du har nogle flere gode reviews. Baserer på dine "salgssucceser", hvor du endnu ikke har solgt mange varer (hvis nogen ud over testordrer) http://www.iphonetil...k/da/best-sales

 

Drop Tags på varer, de har ingen (SEO) værdi

 

Helt generelt er din side lidt rodet med for mange moduler, jeg som kunde blot bliver forvirret over.

 

Jeg hader "Diverse" kategorier på webshops, som kunde leder jeg efter et produkt, forvent ikke, jeg kigger alt igennem, og hvis jeg intet finder, så kigger jeg under Diverse (det sker ikke).

 

Teksten under levering står pludselig med ny skrifttype og sprogligt skal der læses korrektur og laves bedre opsætning.

 

Teksten Om OS (hvorfor er OS med store bogstaver?)

Historien bag:

iPhopnetilbehore.dk er en del af KAE Electronic, som har en stærk position på

elektronikmarkedet. Vi sætter pris på kvalitets produkter, hvilket sikrer dig at

din iPhone kommer tilbage i god stand – Så god som ny!

 

Hvad bygger I helt præcis de stærke positioner på??? Jeg kender jer f.eks. ikke og synes jeres domænenavn er grebet ud af luften...

 

Der mangler oplysninger vedr. opbevaring af data, sikker betaling, fortrydelsesret, og alt muligt andet som gør, at du nok ikke vil blive godkendt til at modtage betalinger via Nets, men så ser jeg nederst til venstre (hvor folk ikke læser) at du vist kun modtager PayPal.

 

Hvis du kører version 1.4 kan jeg kun anbefale at slå 1-sides-køb/checkout til, så dine kunder ikke tvinges til at registrere sig.

 

Selskabets juridske navn osv. osv. Faktum: Du er registreret som enkeltmandsfirma, hvordan bliver det lige til et selskab?

 

Konklusion: Arbejd meget mere med design, flere varer og optimering af siden og nedton illusionen af et stort firma - for det er det jo langt fra. Og så skal du i øvrigt lave pænt meget SEO arbejde for overhovedet at blive fundet blandt dine mange mange konkurrenter, der sælger nøjagtig det samme som dig

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Rent standard theme.

Gør nu noget ud af det. (hader standard theme)

 

Del dine bund(footer) links fra dine kontakt informationer <p>dine firma info</p> virker meget bedre.

 

Onepage checkout kom kom.

Overall er jeg enig med Prestafan1234

 

Arbejd på at bruge samme tekst og størrelse over alt på siden og ikke 10 forskellige.

Link to comment
Share on other sites

1000 tak for jeres flot tilbage meldinger... især et stor tak til Prestafan1234 :)

Jeg har nu prøvet at ret op på de mange fejl jeg har lavet.. og fået en til at lave en logo til min hjemmeside.(tager 4 dage endnu)

Nu skal jeg bare finde en theme jeg kan bruge.

Håber det jeg har lavet er godt nok :)

Link to comment
Share on other sites

Ja, det hjælper på det.

 

Tillad mig at kalde en spade for en spade i det kommende:

 

Se nu at finde noget andet tema. Det koster ikke så meget og du kan hurtigt rette et til, så det bliver endnu mere personligt. Det gøres ret nemt uden programmering, blot med billeder og den slags.

 

Ret "Tilføj til kurv" så der ikke er dobbeltbrug af "til". Brug f.eks. "Læg i kurv" i stedet for.

 

Der er stadig masser af stavefejl.

 

Drop de store bogstaver i mange ord - vi lever ikke for 50 år siden ;-)

 

Drop valutaboksen øverst.

 

Drop sprogboksen øverst.

 

Arbejd meget mere med formuleringer.

Eksempel: "Dette iPhone headset er i høj kvalitet, har nogenlunde lyd og samtidig til markedets laveste pris."

Det er ikke godt...

 

Jeg gentager gerne: Google Translate er *IKKE* din ven :-)

Eksempel: "

 

Mod ridser, skrabning og slid..

Modstand dygtigt i mod erosion og finger-print

Fjerne uden at efterlade rester mærker

Beskyttelse i originale farver"

 

Det er altså enormt uprofessionelt. Og skræmmer kunderne væk med rekordfart.

 

Og få så endeligt luget ud i knaldformuleringer som f.eks.

"iPhonetilbehore.dk er en del af KAE Electronic, som har en stærk position på

elektronikmarkedet. Vi tilbuder kvalitets produkter, med hurtigt levering og 100% pris garanti."

 

Det holder på ingen måde vand, er fyldt med fejl, utroværdigt og bare uheldigt...

 

Få nu styr på den mest basale lovgivning. Det er ikke så svært, hvis man gider bruge ½ time på det.

Formuleringer som f.eks.

"Fortrydelsesret:

Der er 14 fortrydelsesret ved køb af varer. Dog skal varer ikke været brugt. Ved enkelt varer er der ikke ikke fotrydelsesret, hvilken vil stå på varer beskrivelsen. "

er bare ikke i orden. Få styr på jura og få styr på formuleringerne af juraen. Brug den smule penge at få en pro til at skrive det. Alternativt skal jeg gerne gøre det som en vi-er-begge-venner-af-PrestaShop-tjeneste, send mig en PM.

 

Det får mig også til at spørge: Har du styr på produktansvarsforsikringen? Eks.: Du sælger en kina-lader, den bryder i brand og kundens hus er aske. Forsikringen kommer efter dig resten af dine dage, fordi du bruger personligt ejet firma og ingen forsikring har. Det er så bare et godt råd... :-)

 

Igen, her til sidst: Få styr på den lovgivning. Der er stramme regler mht. oplysningspligt, fortrydelsesret, returnering, tilbagebetaling, portoomkostninger ved returnering, frister m.m.

 

Som altid er dette ment i en positiv ånd - vi kan aldrig få for mange iværksættere i DK :-)

 

/Nick

Link to comment
Share on other sites

1000 tak for jeres flot tilbage meldinger... især et stor tak til Prestafan1234 :)

Jeg har nu prøvet at ret op på de mange fejl jeg har lavet.. og fået en til at lave en logo til min hjemmeside.(tager 4 dage endnu)

Nu skal jeg bare finde en theme jeg kan bruge.

Håber det jeg har lavet er godt nok :)

 

Skriv igen, når logo og nyt theme er på plads - eller bedre endnu - skriv, når du finder nogle themes, men inden du køber - så giver jeg gerne mit besyv med.

 

Desværre frygter jeg lidt, at du (som rigtig mange andre) tænker "PrestaShop er OpenSource og gratis = jeg åbner en webshop for næsten nul kroner og tjener da nok penge fra dag 1". Og sådan forholder virkeligheden sig altså desværre ikke - det koster tid, hårdt arbejde, mere tid, penge og endnu mere tid (eller hvis man ikke selv kan det hele: Penge, tid og flere penge) at få lavet en webshop - sådan er det bare.

 

Og skynd dig nu at få registreret et nyt domænenavn også - du kan simpelthen ikke gå i luften med det du har.

Link to comment
Share on other sites

Nu har rette de ting til som du er kommet med NickKK :)

 

Masser af stavefejl og tekst formuleringer med jeg arbejde lidt mere med endnu.

 

Basale lovgivning må du meget gerne være lidt behjælpelige med, har godt nok prøvet at rette det til udfra havd jeg kunne læse mig frem til.

 

Produktansvarsforsikringen: ja det har jeg alle produkter jeg sælger overholder EU standarte.

 

Er der en af Jer der kan anbefalde en Theme eller har en god hjemmeside jeg kan finde Themes på?

 

Prestafan1234: Jeg bevist om jeg at kommer til at bruge en del tid på det, og har heller ikke nogle i mod at købe nogle til hjemmesiden bare det er det korrekte og det er brugebart :)

Link to comment
Share on other sites

Kae, det er stadig LANGT fra godt nok.

 

Alene på forsiden er der en snes direkte fejl.

 

Se nu at få styr på fonte og fontstørrelser og den slags også.

 

Ang. et sted at købe et theme... tjae... har du kigget på linket øverst på den side, som du læser på nu?

Hvis jeg skriver "ADDONS" - er der så en lille klokke der ringer? :-)

 

Ang. dine tilrettede betingelser: Få dem nu lavet ordentligt, og så de oplyser om de forhold, som du har pligt til at oplyse om. Det andet sjusk er langt fra godt nok. Der er stadig masser af forkerte ting...

 

Få styr på dine kreditkortinformationer. Du viser nogle logoer og tager imod nogle andre via PayPal.

 

Slet landeblokken øverst.

 

Du har på ingen måde styr på dine varebeskrivelser. Eksempel:

"Vægt: 20g

Størrelse: 6,5 x 3,5 x 1,5 cm

USB AC Adapter Oplad til iPhone 4G

Unikt design til iPhone 4. Let og lille, nem at bruge og opbevaring

Verdens rejsende (100-240V). Den innovative rejselader automatisk tilpasser sig alle spændinger og frekvenser i Europa

Patenteret kredsløb designet til at beskytte dine værdifulde gadgets fra kortslutninger

Input: 100V-240V 50/60Hz 0.15A

Output: 5V 1A

Passer til Apple iPhone,iPod,ipad osv.."

 

Det er bare slet ikke godt nok. Som du har fået at vide flere gange før: Google Translate er *IKKE* din ven :-)

Det er vrøvl, uforståeligt, forkert og basalt set bare med til at skræmme dine mulige kunder væk.

 

Måske skulle du overveje at omprioritere pladsen, så du brugte mindre tid på at promovere Facebook og mere tid på produkterne. Som det er nu, virker det mere som at du vil have nye venner end at du vil sælge noget ;-)

 

'kæft hvor er den chatfunktion bare irriterende!

 

Jeg ved ikke hvilke EU standarder du mener, men det er dit eget ansvar med en forsikring. At du overholder regler vedr. CE og RoHS er blot naturligt...

 

"Tilbud .. (Begrænset)" er ikke den mest sælgende sætning.

 

- og sådan kunne jeg blive ved.

 

Det, du er ved at lære her, er, at der er kæmpe forskel på at være gadgetnørd og være marketingmand. Gør dig det klart, HVEM dine kunder er og ret shoppen ind efter dem. ER det samme type som dig eller den ældre Hr. Jensen eller den unge knejt på 14 eller hvem? Få styr påp stavning og formulering og jura. Få styr på billeder, opløsninger, m.v. Produktfotografering er ikke for amatører og koster tid/penge.

 

Og pas så på med at love noget du ikke kan holde. "Vi har de bedste priser på nettet"... jaja... men der er ALTID en, der har bedre priser. Så det virker bare utroværdigt, med den slags påstande.

 

Som altid: tag dette positivt og klø på! :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...