Jump to content

Vælge Udvalgte varer i kataloget ?


fuelmann

Recommended Posts

Er ved at være færdig med vores shop og en ting driller mig lidt. Kan det virkelig passe at når man har oprettet alle sine varer i sin home, at der så kun er den hårde vej at flytte manuelt med pilene op og ned når man vil bytte om på udvalgte varer på forsiden af sin shop ?

 

Indtil videre har jeg knap 170 varer og kan kun forestille mig et maridt det må være når man for det dobblete lagt ind !

Link to comment
Share on other sites

Du skal ikke oprette alle varerne i home.

Du skal oprette en eller flere kategorier, og lægge varerne deri.

Home er kun til udvalgte varer på forsiden.

Link to comment
Share on other sites

Hej Pertho

 

Tak for svaret.

Jeg har oprettet alle mine varer i forskellige under kategorier, se link- http://www.fitnessfuel.dk/da/ og samtidig samlet dem i home, for bedre at kunne danne et overblik over dem. Hvorfor er dette forkert ? hvis man nu har flere tusind varer er det jo umuligt at holde styr på hvis man ikke samler dem et sted ? eller jeg har måske samlet dem det forkerte sted :)

Link to comment
Share on other sites

Jamen så har du jo gjort det rigtigt. Det fremgik ikke af dit indlæg, at du havde oprettet kategorier.

 

Men en ting er sikkert: Du har misforstået brugen af home.

Link to comment
Share on other sites

Så der er altså ikke andre muligheder for at flytte rundt på placeringerne i home end pilene ?

 

Du kan også dragge-og-droppe varerne, det går noget hurtigere end pilene. Bare hold musen lige ved siden af de små pile til du ser pilen der peger i fire retninger (kan ikke lige forklare bedre;-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...